روابطعمومیها فعالیت رسانهای خلاق و کمهزینه را دنبال کنند
به گزارش خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با حضور رئیس و مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، مسئولان روابط عمومی واحدهای میبد، بافق، اشکذر، مهریز و سمای یزد در سالن سردار سلیمانی واحد یزد برگزار شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این نشست با بیان اینکه عضوی از خانواده این دانشگاه هستیم، اظهار کرد: ۱۶ هزار و ۵۰۰ دانشجو، ۴ هزار و ۲۰۰ دانشآموز، ۳۳۰ هیئت علمی، ۸۸۰ کارمند و ۴۰۰ معلم در این شبکه بزرگ استانی قرار دارند.
محمدرضا دهقانی اشکذری با اشاره به مزیتهای دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: تنها دانشگاهی هستیم که با سه وزارتخانه آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همکاری داریم و بستری مهیا شده که از مهد کودک تا دکتری تخصصی در دانشگاه است که چنین خصوصیتی در هیچیک از مؤسسات آموزش عالی و سازمانها نمیتوان یافت.
وی تبیین کرد: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی تغییر از کمّیت به سمت کیفیت است و این موضوع با آموزش مهارت، اشتغال و کارآفرینی برای دانشجویان تحقق یافته و رشد ۲۹ درصدی جذب دانشجو در سال گذشته نشان از استقبال عمومی جامعه به این موضوع مهم است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، تهدید موجود در فضای مجازی را یک فرصت دانست و با اشاره به سخنان سردار شهید سلیمانی که میزان فرصتی که در بحرانها وجود دارد، در فرصتها نیست، اما شرط آن است که نترسید، نترسیم و نترسانیم، گفت: خلّاقیت تنها راه تولید محتواست و روابطعمومی واحدها باید کار رسانهای کمهزینه را دنبال کنند.
انتهای پیام/