صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۵ - ۱۷ تير ۱۴۰۲

ترکیب تیم ملی دوومیدانی برای رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شد

ترکیب تیم ملی دوومیدانی جهت شرکت در بیست‌ و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی قاره کهن و همچنین پاداش کسب مدال در این مسابقات مشخص شد.
کد خبر : 856796

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ترکیب تیم ملی دوومیدانی جهت شرکت در بیست‌ و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی قاره کهن و همچنین پاداش کسب مدال در این مسابقات مشخص شد.

بر همین اساس و پس از برگزاری چند رویداد داخلی و بین‌المللی و با نظر کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی نفراتی همچون، حسن تفتیان (۱۰۰متر)، مهدی صابری (پرتاب وزنه)، مهدی پیرجهان (۴۰۰متر با مانع)، سبحان احمدی (۸۰۰متر)، حسین رسولی (پرتاب دیسک)، میلاد ناصح جهانی (۲۰۰متر) و رضا مقدم (پرتاب چکش) در بخش آقایان و حمیده اسماعیل‌نژاد (۱۰۰متر)، فرزانه فصیحی (۱۰۰متر) و زهرا عرب رستمی (پرتاب چکش) ترکیب تیم ملی دوومیدانی کشورمان را در بیست‌ و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا که طی روز‌های ۱۸الی ۲۵تیر ماه جاری به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد را تشکیل خواهند داد.

گفتنی است، افشین داوری (سرپرست فدراسیون دوومیدانی) هادی سپهرزاد و جواد خسرو شیری تیم ملی دوومیدانی کشورمان را در این مسابقات همراهی خواهند کرد.

لازم به ذکر است با اعلام فدراسیون دوومیدانی به ورزشکارانی که موفق به کسب مدال طلا در این رقابت‌ها شوند مبلغ ۱۲۵میلیون تومان برای کسب مدال نقره مبلغ ۷۵میلیون تومان و به نفراتی که بتوانند مدال برنز این رویداد قهرمانی قاره‌ای را کسب نمایند، مبلغ ۵۰میلیون تومان به عنوان پاداش از سوی این فدراسیون اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر