صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۷ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
اطلاعیه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران

مردم به قرارداد بیمه‌نامه مسئولیت حرفه‌ای مدیران دفاتر خدمات مسافرتی توجه کنند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با انتشار اطلاعیه‌ای‌ از مردم خواست به قرارداد بیمه‌نامه مسئولیت حرفه‌ای مدیران دفاتر خدمات مسافرتی توجه کنند.
کد خبر : 8557

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، رجبعلی خسروآبادی با انتشار اطلاعیه‌ای از عموم شهروندان تهرانی خواست پیش از خرید بسته سفر، ضمن مطالعه کامل موارد مطروحه در متن قرارداد دفاتر خدمات مسافرتی، از قرارداد بیمه‌نامه مسئولیت حرفه‌ای مدیران دفاتر خدمات مسافرتی، که تصویر آن می‌بایست در معرض دید مراجعان قرار داده شود اطمینان حاصل کنند.


در متن این اطلاعیه آمده است :


«بدین‌وسیله به اطلاع عموم هموطنان می‌رساند، این اداره کل به عنوان متولی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی استان تهران در جهت اجتناب از تکرار برخی نابسامانی‌هایی که در سنوات اخیر موجب ورود خسارت به دفاتر و جامعه مسافر گردید، دفاتر مذکور را مکلف به انعقاد قرارداد با موضوع بیمه‌نامه مسئولیت حرفه‌ای مدیران، نموده است که با این اقدام در صورت برور هرگونه اشکال پیش‌بینی نشده در نحوه اجرای تور که منجر به ورود خسارت گردد، شرکت بیمه‌ای نسبت به جبران خسارت اقدام خواهد نمود.


از این رو مطالبه رویت قرارداد مذکور از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی از حقوق جامعه مسافر محسوب و دفاتر نیز مکلف به نصب تصویر قرارداد در معرض دید مسافران خواهند بود.


معهذا توصیه می‌نماید مسافران محترم حتماً بیمه‌نامه مسئولیت مدیران را مورد توجه قرار داده و پس از مطالعه و حصول اطمینان، نسبت به عقد قرارداد سفر اقدام نمایند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر