صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی:

دایره فعالیت دبیرخانه مهدویت در دانشگاه آزاد گسترش می‌یابد

پیام نجفی از گسترش فعالیت دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در سال جدید در میان دانشگاهیان اعم از استادان و دانشجویان خبر داد.
کد خبر : 855652

پیام نجفی رئیس دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از گسترش فعالیت این دبیرخانه در سال جدید بین دانشگاهیان اعم از استادان و دانشجویان خبر داد و بیان  کرد: بر اساس تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، پیش‌بینی و چارچوب برنامه‌ریزی دبیرخانه مهدویت در سال جاری در حوزه تعلیم و تربیت بوده و فعالان درگیر در این حوزه محدود به علاقه‌مندان برنامه‌های مهدوی نبوده و جامعه هدف در سال پیش رو، عموم جامعه دانشگاهی اعم از استادان، کارمندان و دانشجویان خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: با توجه به اهمیت موضوع مهدویت و پایش فعالیت‌های مهدوی و تأکید مجموعه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی، امسال در نظر است که طرح رتبه‌بندی استانی در این فعالیت‌ها صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از این پایش و رتبه‌بندی، تشویق استان‌های فعال در حوزه مهدویت و ترغیب سایر استان‌ها به انجام فعالیت‌های فرهنگی و علمی به صورتِ پررنگ‌تر است تا شاهد اشاعه فراگیر فرهنگ انتظار و تعلیم و تربیت مهدوی در سطحی گسترده در دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

رئیس دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به حضور چشمگیر و متعهدانه اکثریت استان‌ها در اقدامات دبیرخانه مهدویت بیان کرد: جا دارد در این میان از همکاری و پشتیبانی بی‌دریغ مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، استان اصفهان و سایر استان‌ها برای پیشبرد اهداف دبیرخانه قدردانی کنم و اطمینان دارم که آثار مثبت این اقدامات در بلندمدت در دانشگاه و متعاقب آن در جامعه مشهود خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر