صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پنجمین نشست جشنواره­ نمایش­نامه­‌خوانی آثار اکبر رادی با حضور شهره سلطانی

پنجمین نشست نمایش­نامه­‌خوانی نخستین جشنواره­ نمایش­نامه­‌خوانی آثار اکبر رادی با نمایشنامه­‌خوانی شب روی سنگ­فرش خیس به کارگردانی سلیم باشکوه و با حضور شهره سلطانی ساعت 17 روز سه­‌شنبه 28 اردی بهشت­ماه 1395 در سالن مکتب تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 85557

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی موسسه­ فرهنگی هنری بنیاد اکبر رادی، در این نمایشنامه­‌خوانی حامد جعفری­‌کیا، مهبد قناعت­‌پیشه، محمد آذری، نیما خطیب­‌نژاد، کیمیا گیلانی، مهسا ایرانیان، فرشته علی بیگ، مریم شایسته، بیتا عامری نقش­‌خوانی می­‌کنند و مروارید عامری صحنه­‌خوان، بهناز نیک­خواه طراح پوستر و مریم امیر­زاده گوهری عکاس آن هستند.


پس از اجرای این نمایش­نامه­‌خوانی، جلسه­ گفت­‌وگو و تحلیل این اثر با حضور شهره سلطانی برگزار می­‌شود.


علاقه­‌مندان برای تهیه­ بلیت این نمایش­نامه­‌خوانی نیم­ ساعت قبل از اجرای آن در موسسه­ مکتب تهران حضور داشته ­باشند و بلیت خود را از گیشه تهیه کنند.


علاقه‌­مندان برای دیدن این نمایش­نامه‌­خوانی و شرکت در این نشست می­‌توانند در زمان یادشده به نشانی خیابان کریم­خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، کوچه­ کیوان، شماره­ 8، موسسه­ مکتب تهران مراجعه کنند.


نخستین جشنواره­ نمایش­نامه­‌خوانی آثار اکبر رادی به دبیری بهزاد صدیقی، سه­‌شنبه‌­های هر هفته در دو بخش مسابقه و ویژه توسط موسسه­ فرهنگی هنری بنیاد اکبر رادی و با حمایت موسسه­ مکتب تهران برگزار می‌­شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر