صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۱۲ - ۰۷ تير ۱۴۰۲

جلسه مشترک رئیس فدراسیون اسکیت با رئیس کمیته ملی المپیک پیرامون اعزام به هانگژو

جلسه مشترک رئیس فدراسیون اسکیت با رئیس کمیته ملی المپیک پیرامون اعزام رشته‌های سرعت و فری‌استایل به مسابقات آسیایی هانگژو برگزار شد.
کد خبر : 855239

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، جلسه مشترک مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت با محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک پیرامون اعزام رشته‌های سرعت و فری استایل به مسابقات آسیایی هانگژو امروز برگزار شد.

در این جلسه هنرجو رئیس فدراسیون ضمن تبریک روز بین المللی المپیک و اهتزاز بزرگترین پرچم المپیکی منقش به ۵ حلقه بر فراز ساختمان کمیته ملی المپیک ایران گزارشی از اعزام‌های برون مرزی در ۳ ماه نخست سال، اردو‌های آمادگی تیم ملی اسکیت و تبادل نظر در خصوص میزبانی رشته اسکیت رولبال آقایان آسیا ارائه داد.

همچنین در ادامه خسروی وفا رئیس کمیته المپیک ضمن تاکید بر تلاش کمیته برای همیاری با فدراسیون اسکیت و رفع نیاز‌ها پیش از اعزام در تمامی فدراسیون‌های المپیکی و آسیایی بیان داشت: تمام همکاری خود را در راستای آماده سازی تیم‌های ملی به مسابقات آسیایی خواهیم داشت.

وی با تاکید مجدد بر اعزام کاروانی کیفی بیان داشت:تلاش می‌کنیم با امکانات موجود در شرایط فعلی کشور، حداکثر بهره‌وری را از داشته‌ها و پتانسیل ورزش به‌دست آید.

وی با تاکید بر حمایت ویژه کمیته ملی المپیک از ملی پوشان شانس طلا بازی‌های هانگژو ۲۰۲۲ افزود: کمیته بر اساس برنامه‌های دریافتی از فدراسیون‌ها از ورزشکاران دارای شانس مدال در مسابقات آسیایی حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر