صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵

تذکر شفاهی نماینده ملایر به وزرای ارشاد و کشور: آقای جنتی، برای پاسداشت زبان فارسی چه کردید؟

احمد آریایی‌نژاد در نشست علنی امروز -یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه- مجلس در تذکر شفاهی خطاب به وزیر ارشاد گفت: آقای وزیر، برای پاسداشت زبان فارسی چه کردید؟ اکنون زبان انگلیسی در محاورات یا حتی درج روی برخی لباس‌ها استفاده می‌شود، در حالی که هیچ اقدامی برای پاسداشت زبان شیرین فارسی صورت نگرفته است.
کد خبر : 85523

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکر شفاهی خود، خطاب به وزیر کشور اظهار کرد: در حالی که جوانان ما تشنه عدالت و اشتغال هستند، شنیده شده همسران و فرزندان برخی در استانداری و ادارات به‌کارگیری شده‌اند تا جایی که حتی برخی از آنها مدرک نیز نگرفته‌اند؛ آقای وزیر، چه پاسخی برای این موضوع دارید؟


وی در ادامه به وزیر کشور گفت: درخصوص شهر شدن علی‌آباد، اسلام‌آباد و حسین‌آباد چه اقدامی انجام دادید‌؟ زمان آن رسیده که به این موضوع رسیدگی کنیم.


آریایی‌نژاد تأکید کرد: از رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌‌ریزی کل کشور درخواست دارم که توضیح دهند چه اقدامی در زمینه نظام پرداخت هماهنگ حقوق انجام داده‌اند؟ همچنین از وزیر بهداشت و رئیس سازمان محیط زیست می‌خواهم به آلایندگی‌های حاشیه‌ای شهر ملایر و مناطق اطراف رسیدگی کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر