صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۵ - ۰۸ تير ۱۴۰۲

سید صالحی: صحبت‌های مدیران پرسپولیس و سپاهان زیبنده دو باشگاه نیست

پیشکسوت تیم سپاهان گفت: مصاحبه‌هایی که مدیران باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان می‌کنند زیبنده دو باشگاه نیست.
کد خبر : 855171

سید مهدی سید صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه پیش از شروع رقابت‌های فصل جدید باشگاهی ایران شاهد واکنش‌های باشگاه سپاهان نسبت به پرسپولیس هستیم و این موضوع در خصوص رامین رضاییان و شهریار مغانلو که با سپاهان قرار دارد مشهود است، اظهار داشت: سپاهان فصل پیش در مسابقات لیگ برتر برابر تیم‌های مدعی پرسپولیس، استقلال و تراکتور برنده شد. تا روزهای آخر قهرمانی دست سپاهان بود و عدم تمرکز در چند هفته مانده به پایان مسابقات که با تساوی خانگی برابر ملوان همراه بود منجر به قهرمانی پرسپولیس شد.

واکنش باشگاه سپاهان طبیعی است

وی ادامه داد: در سالیان اخیر مصاحبه‌هایی که دوستان از هر دو باشگاه انجام دادند در افزایش تنش بین دو تیم تأثیر زیادی داشت. وقتی باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی در مورد تیم‌های دیگر انجام می‌دهد و به موضوع پیام نیازمند اشاره می‌شود یا حرف‌هایی در مورد دیگر بازیکنان سپاهان زده می‌شود طبیعی است که از طرف باشگاه سپاهان واکنش‌هایی به همراه داشته باشد. هیچ‌کدام از این صحبت‌ها را تأیید نمی‌کنم و مدیران هر دو باشگاه می‌توانند با صحبت‌هایی که در رسانه‌ها دارند به کنترل کردن تماشاگران خود کمک کنند تا تشنج و جنجال برداشته شود.

مدیران پرسپولیس و سپاهان جلسه بگذارند

پیشکسوت تیم سپاهان افزود: زیبنده هیچ یک از دو باشگاه نیست. مدیرانی که در باشگاه‌ها هستند باید به شکلی مصاحبه کنند که هوادار هیچ تیمی آزرده خاطر نشود. هوادرا هر تیمی، مسائلی را در مورد تیمش به عنوان خط قرمز خود می‌داند. باید از الان برای صحبت‌هایی که می‌شود راه چاره پیدا کرد. همان‌طور که فوتبال حرفه‌ای شده باید هواداران هم حرفه‌ای شوند. در فضای مجازی اتفاقاتی رقم می‌خورد که می‌تواند بر اختلافات بیفزاید. مدیران دو باشگاه می‌توانند جلساتی را برگزار کنند که خروجی آن به از بین بردن تنش‌ها بینجامد و آرامش بیشتری بر بازی‌ها دو تیم مدعی حاکم شود.

حواشی مدیریتی به استقلال لطمه زد

وی با اشاره بر اینکه طبیعی است حواشی از بیرون به درون بازی سرایت می کند، خاطرنشان کرد: دیدیم که استقلال درون تیمش حاشیه نداشت اما حواشی مدیریتی به این تیم لطمه زد. لحن مصاحبه کردن مسئولانی که در باشگاه‌ها هستند. وقتی مدیر باشگاه پرسپولیس در مصاحبه خود می‌گوید ما مثل تیم‌های دیگر نمی‌توانیم پول داشته باشیم باشگاه سپاهان جبهه می‌گیرد چون برداشت طعنه و کنایه دارد. وقتی در مورد قرارداد پیام نیازمند صحبت می‌شود، ساکت به عنوان مدیرعامل باشگاه اعلام کرد رقم‌های عنوان شده صحت ندارد. قطعاً اسناد قراردادها منتشر می‌شود و چه بهتر که تمامی مدیران باشگاه‌ها در مورد تیم خود صحبت کنند. طرز صحبت کردن حاشیه‌ای را وارد نکند و طبیعتاً ورود حاشیه به تیم لطمه می‌زند.

ایجنت‌ها باریکنان را ۱۰ تا ۲۰ برابر بالاتر می‌فروشند

سید صالحی در مورد نقش سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در کاهش حواشی میان تیم‌ها عنوان کرد: مگر سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال توانسته‌اند پای دلالان را از باشگاه‌ها کوتاه کنند؟ وقتی اصل موضوع حل نشده اینکه یک موضوع کاملاً فرعی است. وقتی ایجنت‌ها مشخص می‌کنند بازیکنان به کدام تیم‌ها بروند، بازیکن ۵۰۰ میلیونی را ۱۰ تا ۲۰ برابر می‌فروشند، آیا کمیته اخلاق یا ساازمان بازرسی کل کشور ورود کرده‌اند؟ خمیرمایه فوتبال خود را حل نکرده‌ایم. نتوانسته‌ایم فرهمگ سازی در فضای مجازی کنیم. دلالان کلی پیج‌های فیک دارند تا بازیکنان را به تیم‌های مدنظرشان ببرند. کتمنت می‌خرند و هر کاری از دست‌شان بر می‌اید برای رسیدن به مقاصدشان انجام می دهد. امیدوارم مدیران کار کنند ولی بهتر است مسئولن هر باشگاه حواس‌شان به تیم خود باشد و زیبنده نیست در مورد دیگر تیم‌ها صحبت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر