صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۳:۰۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵

عبداللهی: مظلومی فعلا سرمربی استقلال است/ ذوب‌آهن شکست‌ناپذیر نیست

مشاور سرپرست باشگاه استقلال گفت: دلیلی ندارد که در باشگاه استقلال کار غیرحرفه‌ای صورت بگیرد و حرف از جدایی سرمربی تیم به میان آید.
کد خبر : 85504

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در خبرها آمده بود که هیات مدیره باشگاه در جلسه امروز خود در مورد ماندن یا رفتن پرویز مظلومی تصمیم‌گیری خواهد کرد. این اخبار بعد از آن مطرح شد که بعد از باخت استقلال به تراکتورسازی مقداد نجف‌نزاد رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال، مظلومی را عامل از دست رفتن قهرمانی در لیگ برتر دانست و خواهان برکناری وی شده بود. هرچند که دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال مخالفت خود را با این تصمیم بیان کرده بودند.


پس از تساوی استقلال در خانه صبای قم و فاصله 5 امتیازی که استقلال با صدرجدول در هفته پایانی پیدا کرد،‌دوباره بحث برکناری پرویز مظلومی در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال مطرح شده است.


در همین رابطه نصرالله عبداللهی در واکنش به مطرح کردن بحث برکناری پرویز مظلومی در جلسه هیات مدیره باشگاه به خبرنگار ورزشی آنا،‌ گفت: «این موضوع را از شما می‌شنوم. بعید است که در مورد قطع همکاری با پرویز مظلومی جلسه‌ای برگزار شود. ما پس از آخرین بازی در لیگ برتر به بازیکنان استراحت دادیم و از 3 روز دیگر دوباره تمرینات شروع می‌شود تا با حداکثر آمادگی به مصاف ذوب‌آهن برویم. اصلا حرفی درباره جدا شدن پرویز مظلومی در باشگاه استقلال مطرح نیست.»


مشاور سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه بحث جدا شدن مظلومی پس از شکست برابر تراکتورسازی مطرح و بعد از تساوی مقابل صبای قم جدی‌تر شد، بیان داشت: «وقتی تیم یک بازی دیگر تا پایان فصل فوتبالی خود دارد، دلیلی ندارد که کار غیرحرفه‌ای صورت بگیرد و حرف از جدایی سرمربی تیم به میان آید. افشارزاده سرپرست باشگاه که بالاترین پست را در اختیار دارد نیز در اظهارنظرهایی که داشته بحث برکناری مظلومی را منتفی دانسته است. مظلومی فعلا سرمربی استقلال تا بعد از جام حذفی است تا ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.»


عبداللهی درباره دیدار استقلال و ذوب‌آهن در فینال جام حذفی نیز اظهار داشت: «به طور حتم بازی خیلی سختی داریم و بازیکنان باید با تمرکز و دقت زیادی بازی کنند. ذوب‌آهن به دنبال تکرار قهرمانی در سال گذشته است اما نتایج هفته‌های آخر این تیم در لیگ برتر نشان داد که شکست ناپذیر نیست و استقلال می‌تواند بار دیگر قهرمان جام حذفی شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر