صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
استاندار اصفهان عنوان کرد؛

توانمندی‌ دانشگاه آزاد خمینی‌شهر در حوزه فناوری سنگ

استاندار اصفهان عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر قابلیت‌ها و توانمندی‌های خوبی در حوزه فناوری سنگ دارد.
کد خبر : 854856

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان پس از نشست با نخبگان و فعالان فرهنگی در سالن شهید طهرانی مقدم دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر از نمایشگاه دستاورد‌های نوآوری و فناوری این دانشگاه بازدید کرد.

مرتضوی با ابراز خرسندی در جمع دانشگاهیان از دستاورد‌های جدید محققان جوان در بخش فناوری‌های نوین بازدید و اظهار کرد: قابلیت‌ها و توانمندی‌های خوبی در حوزه فناوری سنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر وجود دارد.

وی از نزدیک با محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور تولید سنگ‌فرش از ضایعات کارخانجات سنگبری، تولید فیلامنت‌های پرینتر‌های سه بعدی، منبع تغذیه سوئیچینگ دائم کار، محافظ برق ویژه با کنترل نول و تولید سنگ‌های زینتی و گرانیتی با تزریق رنگ آشنا شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر هم یکی از ابزار‌های رشد اقتصادی را حمایت از کارآفرینان تحصیل کرده در راستای تبدیل خلاقیت‌ها و دستاورد‌های علمی و تحقیقاتی به محصولات قابل ارائه بازار برای رفع نیاز جامعه و پیشرفت همه جانبه کشور دانست.

علی حیدری افزود: اکنون در مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر بیش از ۳۵ شرکت دانش‌بنیان و واحد‌های فناور مشغول فعالیت هستند و با توسعه فعالیت‌های تحقیقاتی و گسترش زیرساخت‌های پژوهشی، این دانشگاه موفق شد رتبه یک سطح ارزیابی واحد‌های فناور را در سطح کشور به دست آورد که افتخار علمی بزرگی به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: مردم از دانشگاه انتظار دارند دانش را به حل مسئله و به مهارت در عمل تبدیل کند و امروز شاهد حضور فعال و موثر اصحاب علم و دانش و پژوهشگران در حوزه‌های علمی و فناوری هستیم و گام‌های مؤثر و اثربخشی در راستای مهارت‌آموزی دانش‌آموختگان دانشگاه برداشته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر