صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تمرکز توییتر بر روی محتواهای ویدیویی

توییتر قصد دارد برای احیای کسب وکار این شرکت فراتر از تبلیغات دیجیتال، بر مشارکت‌های ویدیویی، سازنده و تجاری تمرکز کند.
کد خبر : 853341
به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، براساس ارائه سرمایه گذار توسط ایلان ماسک و مدیر اجرایی جدید «لیندا یاکارینو»، توییتر قصد دارد برای احیای کسب وکار این شرکت فراتر از تبلیغات دیجیتال، بر مشارکت‌های ویدیویی، سازنده و تجاری تمرکز کند.
 
به گفته یک منبع بین‌المللی «یاکارینو که در ۵ ژوئن به عنوان مدیر اجرایی جدید شروع به کار کرد، به سرمایه گذاران توییتراعلام کرد که این شرکت در حال گفت‌و‌گوهای اولیه با چهره‌های سیاسی، سرگرمی، سرویس‌های پرداخت، ناشران اخبار و رسانه‌ها در مورد مشارکت‌های بالقوه است.»
 
پس از اینکه ماسک در ماه اکتبر توییتر را تصاحب کرد، این رسانه اجتماعی با ماه‌ها هرج و مرج از جمله اخراج هزاران کارمند، انتقاد از تعدیل محتوای نامناسب و مهاجرت بسیاری از تبلیغ کنندگانی که نمی‌خواستند تبلیغات آن‌ها در کنار محتوای نامناسب ظاهر شود، مواجه شد.
 
استخدام یاکارینو نشانه‌ای بود از اینکه تبلیغات دیجیتال در اولویت توییتر باقی می‌ماند. برخی از شرکت‌های خرید تبلیغات به مشتریان خود توصیه کرده بودند که پس از تصاحب ماسک، هزینه‌های تبلیغاتی در توییتر را متوقف کنند. حال این توصیه‌ها برعکس شده‌اند. برخی از برندهای معروف پس از یک وقفه‌، تبلیغات خود را در توییتر از سر گرفته‌اند.
 
یاکارینو به سرمایه گذاران گفته است که «هزینه‌های تبلیغاتی حداقل ۴۰ درصد در سال افزایش یافته است که شامل خدمات بهداشتی، کالاهای بسته بندی شده مصرف کننده و خدمات مالی می‌شود.»
 
در زمان مدیریت ماسک، توییتر به نام تجاری X تغییر پیدا کرد که مانند سوپر اپلیکیشنی همچون وی چت چین به پرداخت‌های دیجیتال و سرویس‌های دیگر مجهز شود. توییتر در هر ۵۰ ایالت آمریکا برای مجوز انتقال پول درخواست داد.
 
این شرکت اکنون روی رشد محتوای ویدیویی در این پلتفرم تمرکز کرده است. اکنون بیش از ۱۰ درصد از زمان صرف شده در توییتر به محتوای ویدیویی اختصاص داده می‌شود.
 
یاکارینو همچنین به همکاران خود گفته است که ماسک از ایده‌های او حمایت کرده و ارتباط کاری مثبتی را شروع کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر