صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مشاور امور بانوان و خانواده دانشگاه آزاد:

نگاه دانشگاه آزاد اسلامی به زنان و خانواده تشریفاتی نیست

عاصمه قاسمی گفت: نگاه دانشگاه آزاد اسلامی به موضوع زنان و بانوان و خانواده تشریفاتی و اداری نیست.
کد خبر : 853332

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عاصمه قاسمی در نشست شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: زنجان یکی از استان‌های پیشرو در حوزه بانوان است و در این استان فعالیت‌های خوبی صورت‌ گرفته است.

وی با بیان اینکه رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی در شرایط حاضر رویکردی تحولی در حوزه‌های مختلف است، ادامه داد: در رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی توجه به اهدافی مانند حل مسئله بوده که بتوانند با شناسایی مسائل برای رفع آن چاره‌اندیشی کنند.

مشاور امور بانوان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: مسائلی در جامعه وجود دارد که با بهره‌مندی از رویکرد علمی می‌توان به جامعه راه‌حل ارائه داد.

قاسمی بیان کرد: نگاه ما در گذشته در حوزه آموزش عالی توجه به حل مسئله نبود، بلکه متد کار در گذشته فقط مبتنی بر آموزش تخصصی بوده است.

وی متذکر شد: در حوزه زنان و خانواده با مسائل مهمی مواجه هستیم، هرچند ممکن است عده‌ای این مسائل را نادیده بگیرند یا کوچک بشمارند.

مشاور امور بانوان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی تشریح کرد: نگاه دانشگاه آزاد اسلامی به موضوع زنان و بانوان و خانواده تشریفاتی و اداری نیست و دانشگاه آزاد بر این باوریم که برای همه برنامه‌ها و طرح‌های دانشگاه پیوست زنان و خانواده وجود داشته باشد.

قاسمی اضافه کرد: برای پیاده‌سازی برنامه‌های امور بانوان نیاز به شبکه‌سازی هستیم و نتیجه این شبکه‌سازی به‌وجود آمدن سرمایه اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: این شبکه‌سازی در سطوح کارکنان، استادان و دانشجویان دختر در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می‌شود و مرکز تاک در راستای توجه ویژه دانشگاه آزاد به مسائل تربیتی کودکان در دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر