صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۰ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

مهلت ثبت‌نام واحد‌های تولیدی برای شرکت در فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد تمدید شد

سرپرست اداره‌کل استاندارد استان تهران گفت: واحد‌های متقاضی شرکت در فرآیند انتخاب واحد‌های نمونه تا ۱۰ تیرماه فرصت دارند، مدارک خود را به این اداره‌کل ارائه دهند.
کد خبر : 853037

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اداره‌کل استاندارد استان تهران، محمدحسین طاهری افزود: با توجه به درخواست واحد‌های تولیدی متقاضی برای تمدید فرصت قبلی، سازمان ملی استاندارد ایران مهلت ارسال مدارک و ثبت درخواست را تمدید کرد که این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

به گفته وی، متقاضیان می‌توانند پس از مراجعه به پورتال اداره‌کل استاندارد استان تهران و اطلاع دقیق از جزئیات مدارک مورد نیاز، برای ارائه مدارک خود، به این اداره‌کل مراجعه کنند.

این مقام مسوول، به بسته تحولی خدمت سازمان ملی استاندارد و سیاست‌های تشویقی در این بسته برای واحد‌های نمونه اشاره کرد و گفت:
به‌منظور تشویق و تقدیر از واحد‌های نمونه استاندارد و در راستای رشد تولید پویا مزایای زیر برای این واحد‌ها تدوین و ابلاغ شده‌است:

واحد‌های نمونه ملی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، معاف از نمونه‌برداری هستند و فقط دو مرتبه بازرسی جامع سالیانه از فرایند تولید آن‌ها انجام شود.

واحد‌های نمونه استانی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، فقط یک‌بار نمونه‌برداری و دو مرتبه بازرسی جامع سالیانه از فرایند تولید آن‌ها انجام شود.

مدیران کل استانی و دفاتر تخصصی ستاد مرکزی سازمان مکلفند به‌منظور تکریم واحد‌های نمونه ملی و استانی، موجبات تسهیل و تسریع دریافت نشان‌های حلال، ارگانیک، نانو نماد، دانش نماد و ... را در حداقل زمان ممکن فراهم کنند.

گواهی انتخاب به‌عنوان واحد نمونه ملی استاندارد، به‌عنوان شرط احراز اهلیت تجاری و فعال اقتصادی بودن در انتخابات اتاق‌های بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران مورد تائید است.

انتهای پیام/

ارسال نظر