صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۵ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
مدیرکل امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری:

واگذاری بخشی از فعالیت‌های شورای عالی جهاد سازندگی به مردم در دستور کار است

مدیرکل امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با تاکید بر نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در شتاب بخشیدن به امور مربوط به مسئولیت‌های دولتی اظهار کرد: واگذاری بخشی از فعالیت‌های شورای عالی جهاد سازندگی به مردم در دستور کار است.
کد خبر : 852799

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نخعی مدیرکل امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا، گفت: مبنای دولت استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان است.

وی افزود: شورای عالی جهاد سازندگی در مرحله‌ای از فعالیت‌هایش کار را گسترش داده و واگذاری بخش‌هایی از فعالیت‌ها به مردم را اساس کار خود دانسته است که باید ظرفیت‌های مردمی‌سازی را تکمیل کند.

مدیرکل امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با تقدیر از برگزاری مناسب اولین دوره این نمایشگاه، گفت: شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند به دولت در بحث اهرم کردن کار‌ها و شتاب بخشیدن به امور کمک بسیاری کنند.

نخعی خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش بنیان در کنار گروه‌های مردمی به عنوان بازو‌های اجرایی می‌توانند آنچه از خدمات دولت قرار است به دست مردم برسد با کیفیت و سرعت بیشتری در دسترس آن‌ها قرار دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: ما بیشتر به دنبال بهره‌وری هستیم و اگر علم و دانش شرکت‌های دانش بنیان در کنار صنعت قرار گیرد حتما بهره‌وری را بالا می‌برد و میزان مصارف انرژی را کم می‌کند و ما می‌توانیم با بهره‌وری بالا کار‌ها را با کیفیت بیشتر و هزینه کمتر انجام بدهیم.

نخستین دوره نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران) تا ۲۵ خرداد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر