صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
شهردار تهران خبر داد

افتتاح پروژه فرهنگی سراسر نمای حماسه خرمشهر در خرداد

شهردار تهران گفت: امیدواریم همزمان با سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه، شاهد افتتاح پروژه فرهنگی سراسر نمای حماسه خرمشهر باشیم.
کد خبر : 85273

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد باقر قالیباف در حاشیه بازدید امروز خود از مراحل تکمیل پروژه سراسر نمای حماسه دفاع مقدس تاکید کرد: این مجموعه تحقق عینی مدیریت جهادی در شهرداری تهران محسوب می شود.


وی از پروژه سراسر نمای حماسه خرمشهر به عنوان هنری‌ترین و زیباترین مجموعه فرهنگی یاد کرد و گفت: این پروژه با هدف معرفی بخشی از حماسه دفاع مقدس و پاسداشت ارزشهای آن، راه اندازی شده است.


قالیباف افزود: پروژه سراسر نمای حماسه خرمشهر گونه ای گسترده از اثر هنری به شمار می‌آید که دید کلی از یک منظره را به نمایش می گذارد.


شهردار تهران در ادامه با تاکید بر اینکه عملیات آزادسازی خرمشهر در بین تمامی عملیات‌هایی که در طول دوران دفاع مقدس برای بیرون راندن ارتش متجاوز عراق از خاک ایران انجام گرفت، اهمیت ویژه ای دارد، افزود: عملیات بیت المقدس از نظر طراحی و به‌کارگیری تاکتیک‌های نظامی، قدرت رزمندگان اسلام در تداوم نبرد و شیوه اجرا، حفظ پیوستگی در مراحل مختلف عملیات و میزان موفقیت ، یکی از گسترده ترین و با ارزش ترین عملیاتهای دوران دفاع مقدس به شمار می آید.


وی ادامه داد: امیدواریم همزمان با سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه، شاهد افتتاح این پروژه باشیم.


شهردار تهران گفت: پروژه سراسر نمای حماسه خرمشهر به جهت فنی این قابلیت را دارد که صحنه‌های دیگری از تاریخ دفاع مقدس را نیز به نمایش بگذارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر