صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دومین جلسه اجرای آیین‌نامه حمایت از تولید دانش‌بنیان در حوزه فاوا برگزار شد

دومین جلسه اجرای آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقتصاد رقومی (دیجیتال) کشور برگزار شد.
کد خبر : 852526

به گزارش گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین جلسه هماهنگی جهت پیشبرد و اجرایی سازی آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقتصاد رقومی (دیجیتال) کشور با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط، وزارتخانه‌ها و تشکل‌های صنفی حوزه فاوا برگزار شد.

در این جلسه که در دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری، معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد، گزارش اقدامات صورت پذیرفته در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اجرایی سازی این آیین نامه تشریح و در ادامه تکالیف مندرج با حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی بررسی و راهکار‌های مدنظر جهت تحقق آن‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین مقرر شد متولیان و دستگاه‌های مرتبط ضمن ارائه برنامه اجرایی و پیگیری تحقق هریک از تکالیف مرتبط با حوزه کاری خود، گزارش دوره‌ای پیشرفت اقدامات را در تعامل با معاونت فناوری و نوآوری ارائه کنند و همکاری‌های بعدی برای پیشبرد هرچه بهتر آیین نامه ادامه پیدا کند.

بنابه این گزارش، آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقتصاد رقومی (دیجیتال) کشور ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ در هیئت وزیران تصویب شد که معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیری و هماهنگی جهت اجرای آن را در تعامل با واحد‌های تابعه وزارت ارتباطات و سایر دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی کشور بر عهده دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر