صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۳ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲

ارائه تسهیلات ویژه برای حمایت از دانش‌بنیان‌ها در «آبادیران» توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای ایجاد مشاغل خرد و خانگی تا سقف سه میلیارد ریال، تسهیلات در اختیار مجریان طرح‌های اشتغال مورد حمایت و راهبران اشتغال کمیته قرار می‌دهد.
کد خبر : 852227

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای ایجاد مشاغل خرد و خانگی تا سقف سه میلیارد ریال، تسهیلات در اختیار مجریان طرح‌های اشتغال مورد حمایت و راهبران اشتغال کمیته قرار می‌دهد.

در زمینه خرید ماشین آلات ساخت داخل از شرکت‌های دانش‌بنیان مورد تایید معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز تا سقف ۹۰ درصد قیمت محصول، تسهیلات ترجیحی با نرخ ۴ درصد و یک سال تنفس در اختیار مجریان طرح‌های اشتغال، راهبران شغلی و کارفرمایان معرفی شده از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) اعطا می‌شود.

شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق همچنین در ازای بکارگیری تمام وقت هر یک از متقاضیان مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در مشاغل تخصص محور، بسته‌های تشویقی شامل تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف هزار و ۵۰۰ میلیون ریال (با بازپرداخت هفت ساله)، حق بیمه سهم کارفرما (تا سقف ۰.۲۳ حداقل دستمزد با مبنای ۳۰ روز کارکرد در ماه به مدت دو سال) و کمک هزینه دوره آموزش تخصصی از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره) دریافت می‌کنند.

در راستای توسعه کسب و کار راهبران پیشران نیز امکان عقد قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و اخلاق دارای صلاحیت حرفه‌ای به عنوان راهبران شغلی کمیته امداد و ارائه خدمات حمایتی و پشتیبانی در قالب ارائه تسهیلات پشتیبان به راهبران تا سقف ۴۰ میلیارد ریال، پرداخت هزینه آموزش تخصصی تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال و پرداخت کمک هزینه شرکت در نمایشگاه‌های محلی و منطقه‌ای تا سقف مبلغ ۶۰ میلیون ریال در ازای مشارکت در راه اندازی کسب و کار‌های کوچک افراد مورد حمایت فراهم شده است.

کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین تا سقف مبلغ ۴۰ میلیارد ریال، تسهیلات ترجیحی به شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و نوآور برای حمایت از توسعه طرح‌های حوزه نوآوری اجتماعی ناظر بر حل آسیب‌های اجتماعی و طرح‌های محرومیت‌زدا با قابلیت حل بحران‌های شدید منطقه‌ای پرداخت می‌کند.

نخستین دوره نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا در راستای اجرای برنامه ملی آبادیران از ۲۳ خردادماه به مدت سه روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر