صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۳ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲

محلول ضدعفونی‌ بر مبنای نانوذرات در نمایشگاه «آبادیران» عرضه می‌شود

یک شرکت دانش‌بنیان موفق به ساخت محلول ضدعفونی‌کننده بر مبنای نانوذرات برای ضدعفونی جایگاه دام و طیور، اماکن، ابزارها و تجهیزات شد. این محصول در «نمایشگاه آبادیران»عرضه می‌شود.
کد خبر : 852212

علی شفقت استاد تمام گروه شیمی عضو هیئت علمی و مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری آنا درباره محصول ارائه شده در نمایشگاه آبادیران اظهار کرد: ما موفق شدیم در این شرکت، محلول ضدعفونی‌کننده بر مبنای نانو ذرات را به تولید برسانیم.

محلول ضدعفونی‌کننده بر مبنای نانو ذرات برای ضدعفونی کردن سطوح مختلف ازجمله جایگاه دام و طیور، تجهیزات مورد استفاده در شیردوشی‌ها، اندام دام‌ها، دانخوری و آبخوری طیور و سایر اماکن و... استفاده می‌شود.

وی افزود: ویژگی‌های این محصول را اثرگذاری بیشتر نسبت به فرآورده‌های الکلی یا هالوژنه، دوستدار طبیعت، ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه و ماندگاری بیشتر روی سطوح می‌توان نام برد.

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه در حال اقدام برای تولید انبوه محلول ضدعفونی‌کننده بر مبنای نانو ذرات هستیم، گفت: این محلول نمونه خارجی ندارد. در مطالعات محققان، مضر بودن نمونه داخلی برای محیط‌زیست به اثبات رسیده؛ اما محصول این شرکت با محیط‌زیست، کاملاً سازگار بوده و هیچ‌گونه زیانی برای محیط‌زیست ندارد.

به گزارش آنا، نمایشگاه آبادیران با مشارکت ۲۸ دستگاه اجرایی با هدف پیشرفت و عدالت ۲۳ تا ۲۵ خردادماه در مصلای تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر