صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۳۶ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
در گفت و گو با آنا مطرح شد

واکنش کاپیتان تیم ملی واترپلو به تشکیل گروه برای اعتصاب در اردو

کاپیتان تیم ملی واترپلو عنوان کرد برخی‌ها من را متهم کرده بودند که سر دسته نرفتن بازیکنان به تمرینات تیم ملی بودم اما مشخص شد در این ماجرا هیچ دخالتی نداشتم.
کد خبر : 851646

حامد ملک‌ خانبانان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص شرایط بازگشتش به تیم ملی واترپلو اظهار داشت: شرایط تیم ملی واترپلو به شکلی پیش رفت که چهار نفر از بازیکنان توانستند با حل مشکلاتشان دوباره به اردو‌ برگردند هر چند که در این مدت هم صحبت‌هایی مطرح شده بود برای اینکه فلان شخصی یک گروهی تشکیل داده تا بازیکنان به تمرینات نروند و سرگروهی آن هم من کاپیتان بر عهده داشتم و به نوعی من را متهم به دخالت در امور تیم کرده بودند اما خداراشکر معلوم شد هر کسی یک دلخوری یا یک بحث فنی داشته که در اردوها غایب بودند و با برطرف کردن آن به تیم ملی بازگشتند.

وی افزود: بازگشت چهار نفر به اردوها جای خوشحالی دارد و هنوز نمی‌دانم آیا سهیل رستمیان، پیمان اسدی و امیرحسین کیهانی چه تصمیمی خواهند گرفت اما تا جایی که می‌دانم قرار شده سهیل هم پس از بازگشت به ایران دیداری با رییس فدراسیون داشته باشد.

خانبانان درباره اینکه آیا برنامه‌ای برای بازگشت به تیم ملی دارد یا خیر، پاسخ داد: خود من عنوان کردم هر زمان که مربی خارجی بیاید و از همه مهم‌تر تصمیم‌گیرنده باشد، بنده را بخواهد با کمال میل این دعوت را می‌پذیرم زیرا سرباز کشورم هستم و با افتخار به تیم بازخواهم گشت تا به کشورم کمک کنم. در این مدت هم به صورت شخصی پیگیر تمریناتم هستم تا با آمدن مربی خارجی در هفته‌های آینده در فرم خوبی قرار داشته باشم. البته باید ببینیم با آمدن مربی خارجی آیا او در تصمیمات فنی دخالتی خواهد کرد یا خیر؟ در این مدت هم صحبتی با رییس فدراسیون نداشته‌ام که آیا با حل مشکلات به تیم ملی بازگردیم یا خیر.

انتهای پیام/

ارسال نظر