صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۸ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
رییس جمهور:

خوشحالم که به وعده‌های دور اول سفر به آذربایجان شرقی عمل شده است

رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح راه آهن بستان آباد-تبریز گفت: خوشحالم که به وعده‌های دور اول سفر به استان آذربایجان شرقی عمل شده است.
کد خبر : 851547

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در مراسم افتتاح خط آهن بستان آباد - تبریز و ایستگاه راه آهن خاوران با آرزوی سفری همراه با سلامتی برای مسافران حاضر در ایستگاه به مقصد مشهد مقدس، افزود: اخلاص تبریزی‌ها به امام رضا (ع) زیاد است و خادم این امام همام هستند.

وی با بیان اینکه بخشی از مسیر ایستگاه خاوران تا ایستگاه کنونی تبریز نیز در حال اجراست، اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت و کوهستانی بودن این مسیر حدود ۱۵ کیلومتری، با همت و تلاش دولت این مسیر نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

رییس جمهور، تاکید کرد: اجرای بقیه پروژه نیز در دستور کار بوده و امید است با همت استاندار آذربایجان شرقی، وزارت راه و شهرسازی، تشویق‌ها و حمایت‌های نماینده، ولی فقیه در استان و پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی هر چه زودتر تکمیل شود.

آیت الله رئیسی، ادامه داد: امروز با عمل به این وعده، تلاش می‌شود تا سایر وعده‌های داده شده دولت نیز اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش آنا، همزمان با دومین روز از سفر دور دوم رییس جمهور به آذربایجان شرقی مسیر ریلی بستان آباد - تبریز و ایستگاه خاوران به بهره برداری رسید.

فاز دوم ابرپروژه خط آهن میانه - تبریز در مسیر بستان آباد - تبریز به طول ۴۴ کیلومتر و با حمایت‌های دولت سیزدهم صبح امروز (جمعه) با حضور حجت‌الاسلام رئیسی بهره‌برداری شد و حرکت قطار در این مسیر به صورت رسمی از امروز از ایستگاه خاوران به تهران و مشهد آغاز شد و فروش بلیط قطار در این مسیر از سه روز پیش آغاز شده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس جمهور رئیسی
ارسال نظر