صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۲:۲۷ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

درخشش در دیجیتال مارکتینگ با عکاسی تبلیغاتی حرفه ای

بازاریابی آنلاین و یا به اصطلاح دیجیتال مارکتینگ تاثیر بسیار گسترده و جامعی بر روی فروش و ارائه محصولات به مخاطبین و در نتیجه وفادار بودن مشتریان به آن محصولات و خدمات دارد. یکی از لازمه های موفقیت در دیجیتال مارکتینگ روح بخشیدن به اجسام و محصولات است به طوریکه بیننده در نگاه اول جذب کالا شود تا بتواند به راحتی با آن ارتباط بگیرد و مفهوم آن را درک نماید.
کد خبر : 851228

به گزارش گروه دیگر رسانه‌ها خبرگزاری علم و فناوری آنا، بازاریابی آنلاین و یا به اصطلاح دیجیتال مارکتینگ تاثیر بسیار گسترده و جامعی بر روی فروش و ارائه محصولات به مخاطبین و در نتیجه وفادار بودن مشتریان به آن محصولات و خدمات دارد. یکی از لازمه های موفقیت در دیجیتال مارکتینگ روح بخشیدن به اجسام و محصولات است به طوریکه بیننده در نگاه اول جذب کالا شود تا بتواند به راحتی با آن ارتباط بگیرد و مفهوم آن را درک نماید.

عکاسی به روش تبلیغاتی یکی از شیوه های منحصر به فرد و موثر برای نمایش هر چه بهتر کالاها با جزئیات دقیق در پلتفرم های اجتماعی و وب سایت ها می باشد. برقراری ارتباط بصری موفق و پربازده با مخاطبین از طریق تصاویر برای هر کسب و کار و برند، دارای اهمیت زیادی است زیرا که در دنیای امروز درصد بالایی از افراد با دسترسی داشتن به موبایل و اینترنت در فضای مجازی جهت خرید محصولات مورد نظر خود اعم از خوراکی، طلا و جواهرات، پوشاک، صنایع دستی و ... به جستجو می پردازند.

عکاسی تبلیغاتی یکی از زیرشاخه های تخصصی رشته عکاسی می باشد زیرا که انجام آن به صورت حرفه ای باید توسط تجهیزات مخصوص و افراد و مجموعه های توانمند و باتجربه صورت گیرد. استودیو عکاسی لحظه نگاری جهت گسترش کسب و کارهای شما و درخششتان در دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی آماده همکاری و اجرای پروژه های عکس برداری از تولیدات و محصولات شما می باشد. شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر و آشنایی با نمونه کارهای ما از جمله عکاسی صنعتی، تیزرهای تبلیغاتی و ...، وب سایت این مجموعه را مشاهده نمایید.

عکاسی تبلیغاتی چه تاثیری بر روی دیجیتال مارکتینگ دارد؟

در چندین سال اخیر با رشد روزافزون اینترنت و استفاده از اپلیکیشن های مختلف، داده های دیجیتال توانسته اند به راحتی جایگزین بروشورها و کاتولوگ ها شوند. یکی از انواع داده های دیجیتال، تصویر در فرمت های متنوع است. در شبکه های اجتماعی تصاویر به راحتی به اشتراک گذاشته می شود و به اصطلاح خودمانی دست به دست می شوند. یک تصویر حرفه ای و منحصر به فرد تاثیرگذاری بسیار بیشتری از یک متن دارد و سریعا به مشتری می فهماند که هدف صاحبین کسب و کار از قرار دادن تصویر در فضای مجازی چیست.

به طور کلی می توان اینگونه بیان داشت که با عکاسی تبلیغاتی و به اشتراک گذاری آن در فضای مجازی به مخاطب نشان می دهیم که دقیقا به دنبال چه محصولی است و این کالا در زندگی روزمره او چه تاثیری دارد.

قدرت تصاویر تبلیغاتی در بازاریابی دیجیتال به چه صورت است؟

در اینجا می خواهیم قدرت تاثیرگذاری تصاویر و عکس های تبلیغاتی در فضای مجازی و دیجیتال مارکتینگ را به صورت آمار و ارقام به شما اعلام داریم تا درک این موضوع برای شما راحت تر گردد.

بر اساس آمارهای اعلام شده مقالات و متونی که حاوی تصاویر هستند، 94درصد بازدید بیشتری نسبت به متون بدون تصویر دارند. نزدیک به هشتاد درصد مشتریانی که به شیوه آنلاین، کالاهای خود را جستجو می کنند بیان می دارند که تصاویر محصولات و کالاها تاثیر بسیار زیادی در انتخاب و خرید آنها دارد.

عکاسی تبلیغاتی برای بازاریابی آنلاین چه مزیت هایی به همراه دارد؟

عکاسی تبلیغاتی یکی از هنرهای برتر می باشد که می تواند جلوه های زیبایی کالا را به شکلی متفاوت برجسته و نمایان سازد. این شیوه از عکاسی در مراحل پیشرفته تر موجب می گردد تا خدمات و محصولات یک برند به صورت سفارشی تر به مشتریان معرفی گردد. تصاویر تبلیغاتی به منزله یک امضای شخصی برای برند است زیرا که آرم و لوگوی شرکت یا برند بر روی آن درج می گردد. از مزیت های عکاسی و تیزر تبلیغاتی موارد زیر می باشد:

  • متمایز شدن برند و محصولات شما از دیگر برندها و همچنین بهبود اعتبار آن
  • صرفه جویی در هزینه‎ ها جهت معرفی یک برند به شیوه ای تاثیرگذار
  • جستجوی فضاهای جدید و بالا رفتن قرارگیری در معرض دید مشتری
  • افزایش آگاهی از محصول و برند شما از دید مخاطبین
  • بازگشت سرمایه به صورت تضمینی و چندین برابر

برای عکاسی تبلیغاتی حرفه ای به چه مهارت هایی نیازمند هستیم؟

همیشه یک عکاس و یا تیم عکاسی باید خود را جای مخاطب و مشتری بگذارد و از خود سوال بپرسد که من مشتاق به دیدن چه چیزی می باشم و یا چه چیزی در این محصول ذهن من را درگیر می سازد؟

علاوه بر استفاده کردن از ابزارآلات و تجهیزات مخصوص عکاسی همچون دوربین و لنزهای قوی، خلاقیت و استفاده از نورپردازی تاثیر بسیار شگرفی در خلق تصاویر بی همتا دارد. همچنین تجربه یکی دیگر از ارکان های مهم عکاسی می باشد که موجب می گردد عکس های کاذب و یا فیک تولید نگردد.

در آخر این نکته را بیان می داریم که شما مدیران و صاحبین کسب و کارهای کوچک و بزرگ می توانید خلق تصویر منحصر به فرد خود را به مجموعه عکاسی لحظه نگاری با قیمت مناسب بسپارید.

انتهای پیام/

ارسال نظر