صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیرعامل جدید توییتر اولین روز کاری خود را آغاز کرد

لیندا یاکارینو، حدود یک ماه پس از اینکه ایلان ماسک او را به عنوان مدیرعامل جدید معرفی کرد، با انتشار پستی در توییتر خود، اعلام کرد که کار خود را در این شرکت آغاز کرده است.
کد خبر : 851117

به گزارش خبرنگار گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا،   لیندا یاکارینو، مدیر ارشد اجرایی جدید توییتر، حدود یک ماه پس از اینکه ایلان ماسک او را به عنوان مدیرعامل جدید معرفی کرد، با انتشار پستی در توییتر خود، اعلام کرد که کار خود را در این شرکت آغاز کرده است. او بدون ارائه جزئیات بیشتر در توییتی نوشت: "بالاخره اتفاق افتاد - اولین روز [کاری]ثبت شد. گوش به‌زنگ باشید... "

 یاکارینو، که قبلاً رئیس تبلیغات در NBCUniversal بود، چند روز پس از اینکه توییتر دومین رئیس اعتماد و ایمنی خود را از دست داد، به این شبکه اجتماعی  پیوست. ایلان ماسک در ۱۲ مه اعلام کرده بود که جانشین او تا شش هفته دیگر به آن ملحق خواهد شد، اما به نظر می‌رسد تاریخ شروع به کار او در این شرکت به جلو کشیده شده است. 

مالک میلیاردر توییتر سال گذشته گفت: «به محض اینکه کسی را که به اندازه کافی احمق باشد که بتواند این کار را بپذیرد، پیدا کنم از مدیرعاملی استعفا خواهم کرد!»پس از یک نظرسنجی توییتری، ماسک از مردم خواست در مورد استعفای او رای دهند که ۵۷.۵ درصد از رای دهنگان به استعفای او رای مثبت دادند.

 یاکارینو که ۶۰ سال سن دارد، بر عملیات تجاری در این پلتفرم نظارت خواهد کرد که برای کسب درآمد تلاش می‌کند.

از زمان خرید توییتر، ماسک ۷۵ درصد از کارمندان خود را از جمله تیم‌هایی که متهم به ردیابی سوءاستفاده بودند را اخراج کرد و نحوه تأیید حساب‌های معتبر توسط شرکت را تغییر داد.

یاکارینو با کمک به هدایت NBCUniversal از طریق تحولات ناشی از شرکت‌های فناوری اعتبار دارد. او در سمت قبلی خود، تجارت فروش تبلیغات را بازنگری کرد، راه اندازی پلتفرم استریم پیکوک با پشتیبانی تبلیغات در سال ۲۰۲۰ را تحت فشار قرار داد، و با مهاجرت مخاطبان به صورت آنلاین، بحث‌های صنعت را در مورد شکاف‌های داده به راه انداخت.

ماسک که از زمان خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر در اکتبر گذشته به عنوان مدیرعامل فعالیت می‌کرد، قبلاً گفته بود که یاکارینو به ساخت یک "اپلیکیشن همه کاره" کمک خواهد کرد.

جو بناروک، مدیر سابق NBCUniversal نیز روز دوشنبه به توییتر پیوست. او قبل از پیوستن به توییتر بر استراتژی ارتباطی بخش تبلیغات و مشارکت شرکت متعلق به Comcast نظارت داشت و به یاکارینو گزارش می‌داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر