صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۰ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

آغاز مذاکرات باشگاه استقلال با چند گزینه برای جانشینی ساپینتو/ سرمربی پرتغالی توافقی جدا می‌شود

این طور که پیگیری‌ها نشان می‌دهد سرمربی فصل آینده استقلال باز هم یک مربی خارجی خواهد بود.
کد خبر : 851068

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شب گذشته حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال خبر داد به تازگی با مدیربرنامه های ساپینتو جلسه ای را برگزار کرده و در مورد شرایط تمدید قرارداد صحبت هایی را انجام داده اند و در یکی دو روز آینده قرار است مربی پرتغالی پاسخ دهد اما کریمی در ادامه صحبت هایش به نکته مهمی اشاره کرد و اینکه سرمربی استقلال تا روز پنجشنبه اعلام می شود.(اینجا ببینید)

واکاوی صحبت های سرپرست استقلال حاوی این پیام مهم است که خود مسئولان باشگاه هم روی برگشت مربی فصل گذشته خود حسابی باز نکرده اند. منهای مسائل مالی و شرایطی که ساپینتو برای فصل جدید خواهان آن است آنچه باعث می شود برگشت این مرد همیشه عصبانی را منتفی کند محرومیت چهارماهه او از سوی کمیته انضباطی است.

درست است که باشگاه استقلال به این رای در کمیته استیناف اعتراض کرده است اما سوابق رفتاری ساپینتو در فصل گذشته شاید مانعی بر این باشد که کمیته استیناف این محرومیت 4 را کاهش دهد و یا با کاهش چشمگیر روبرو کند به همین دلیل مسئولان باشگاه استقلال به کاهش محرومیت این مربی امیدوار نیستند.

اگر محرومیت 4 ماهه این مربی باقی بماند سازمان لیگ کارت مربیگری او را صادر نمی کند و در نتیجه او به مدت چهارماه نمی تواند در کوران مسابقات حتی وارد رختکن تیمش هم شود. با جمیع این شرایط به نظر می رسد جلسه بین حجت کریمی و مدیربرنامه های ساپینتو بیشتر از آنکه برای تمدید قرارداد باشد برای پایان همکاری بوده باشد و باید منتظر 48 ساعت آینده برای واکنش رسمی سرمربی پرتغالی بود.

پیگیری های خبرنگار آنا حکایت از این دارد که مسئولان استقلال بیکار ننشسته اند و در حال رایزنی برای انتخاب سرمربی هستند. در روزهای گذشته صحبت از جواد نکونام در استقلال شده بود اما حضور این مربی در جمع آبی پوشان منتفی شده است و این طور که از شواهد و قرائن پیداست سرمربی آینده آبی ها در فصل جدید باز هم خارجی خواهد بود و حتی رایزنی و مذاکراتی هم با چند گزینه در این باره انجام شده است. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر