صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۵۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

انتقاد شاکری از ساخت‌‌و‌سازهای تجاری در غرب تهران

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با انتقاد از ساخت‌و‌سازهای تجاری در غرب تهران گفت: ساخت این دست پروژه‌ها بر اساس طرح تفصیلی باید دارای طرح توجیهی باشد و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز این طرح‌ را بر اساس برنامه پنج ساله دوم شهردای تایید کند.
کد خبر : 85000

اقبال شاکری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در واکنش به ساخت‌و‌سازهای تجاری در غرب تهران اظهار کرد: معابر غرب تهران از جمله اشرفی اصفهانی دارای بار ترافیکی شدیدی است به گونه‌ای که بار ترافیکی اشرفی اصفهانی امروز با بار ترافیکی بزرگراه شهید ستاری برابری می‌کند.


وی با بیان اینکه شنیده‌ها حاکی از این است که در کنار مجتمع تجاری تیراژه یک پارگینگ طبقاتی در حال ساخت است، اضافه کرد: البته باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد، باید مشخص شود که این سازه در حال ساخت قرار است پارکینگ طبقاتی شود یا یک مجتمع تجاری است.


رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران ادامه داد: ساخت مجتمع‌های تجاری از این دست در غرب تهران کار بسیار اشتباهی است. مجتمع تجاری تیراژه به اندازه کافی برای ساکنین این منطقه و بزرگراه اشرفی اصفهانی مشکلات عدیده به وجود آورده است. حال تصور کنید یک مجتمع تجاری شبیه این در غرب تهران مجددا ساخته شود.


شاکری با بیان اینکه مجتمع‌های تجاری جدید امروز حجم خدمات‌دهی گسترده‌تر دارند، گفت:ساخت مجتمع‌‌های تجاری عظیم در کنار معابر و بزرگراه‌ها کار بسیار اشتباهی است و اجازه ساخت این دست مجتمع‌ها در این مکان‌ها خلاف مصلحت مدیریت شهری است.


رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران تاکید کرد: ساخت این دست پروژه‌ها بر اساس طرح تفصیلی باید دارای طرح توجیهی باشد و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز این طرح‌ را بر اساس برنامه پنج ساله دوم شهردای تایید کند که متاسفانه این مجتمع‌ها عمدتا فاقد این تاییدیه‌ها هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر