صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۱ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۲

نگاه ویژه دانشگاه علمی کاربردی به کدرشته‌های دارای تضمین اشتغال

معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی، محوریت آمایش آموزش عالی و نگاه ویژه این دانشگاه به کدرشته‌های دارای تضمین اشتغال را به لحاظ مبانی تشریح و آثار آن در پذیرش دانشجوی سال ۱۴۰۲ را بیان کرد.
کد خبر : 849040

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اصغر کشت‌کار معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی در جلسه وبیناری  که به منظور تبیین و پیشبرد صحیح و به‌هنگام برنامه‌های تحولی سال ۱۴۰۲ واحدهای استانی در امور نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی، با حضور و مشارکت روسا، معاونین علمی و مسئولین نظارت و ارزیابی واحدهای استانی این دانشگاه برگزار شد، ضمن بیان این مطلب سیاست‌ها و خط ‌مشی‌های پذیرش دانشجو را تبیین کرد.

 کشت‌کار محوریت آمایش آموزش عالی و نگاه ویژه دانشگاه جامع علمی کاربردی به کدرشته‌های دارای تضمین اشتغال را به لحاظ مبانی تشریح و آثار آن در پذیرش ۱۴۰۲ را بیان کرد.

در ادامه فتحیان معاون نظارت و سنجش دانشگاه ضمن بیان کلیات و ملاحظات ۶ شاخص تحولی مرتبط با امور نظارت و سنجش، بر ضرورت مشارکت جدی واحدهای استانی و تحقق اهداف منطبق با سنجه‌های تعریف شده، تاکید کرد.

همچنین، حوزه های نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و دفتر صلاحیت حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی، ابعاد اجرایی، نقاط هدف‌گذاری شده و سنجه‌های رصد میزان تحقق اهداف را تشریح و با مشارکت واحدهای استانی موضوعات کلیدی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در بخش پایانی این وبینار، جلسه‌ اختصاصی توسط حوزه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت با مسئولین نظارت و ارزیابی واحدهای استانی برگزار شد. در این بخش با طرح سوالاتی از توانمندی و دانش سازمانی همکاران ارزیابی اولیه و تشخیصی انجام شد و در ادامه بر ضرورت توسعه مستمر و مداوم دانش و آگاهی سازمانی کارشناسان تاکید شد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر