صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
با حضور مسئولان؛

سرپرست جدید دانشگاه آزاد چابهار معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار در مراسمی با حضور مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 848469

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار با حضور مسئولان استانی و شهری در این واحد دانشگاهی برگزار با قدردانی از تلاش‌های مهدی لقمان‌نیا، حسین وثوقی‌نسب به‌عنوان سرپرست جدید واحد چابهار معرفی شد.

**لزوم جذب استادان و دانشجویان در مباحث فناورانه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این جلسه با ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های این دانشگاه خواستار جذب استادان و دانشجویان در مباحث فناورانه، تحقیقاتی و مهارتی شد و اظهار کرد: با ایجاد چنین محیط‌هایی نشاط بین دانشجویان و استادان رونق خواهد گرفت و مشکل اشتغال تا حدودی حل خواهد شد. 

مسعود اکبری‌زاده افزود: دانشگاه باید حافظ حدود اسلامی باشد. مراقب باشید چه بذری در ذهن دانشجویان می‌کارید و با کاشت بذر استقلال و آزادگی به پیشرفت دانشگاه و کشور کمک کنید.

وی با تبریک و آرزوی توفیق برای وثوقی‌نسب از فعالیت‌های صورت گرفته توسط مهدی لقمان‌نیا قدردانی کرده و از استادان دانشگاه خواست در کنار مباحث علمی به آموزش اخلاق و معنویت به دانشجویان کوشا باشند.

**بحث عفاف و حجاب چالش مهم فرهنگی است

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان نیز بحث عفاف و حجاب را چالش مهم فرهنگی مطرح کرد و گفت: با مدیریت اسلامی و انقلابی این چالش حل شدنی است و محیط دانشگاه، رشد و بالندگی دانشجویان را به همراه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام میری پرداختن به اهداف انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب را از موضوعاتی دانست که باعث استمرار علم و پژوهش، عدالت مداری و دوری از تبعیض و رعایت قانون خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر