صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۵ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۳

متخصصان داخلی اردیبهشت سال آینده گرد هم می‌آیند

بیست و ششمین کنگره سالانه جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با هدف ارائه جدیدترین دستاوردهای درمانی و تشخیص حوزه سرطان، گوارش، ریه، قلب و بیماری‌های روماتولوژی اردیبهشت سال 94 برگزار می‌شود.
کد خبر : 8475

به گزارش گروه اجتماعی آنا، دکتر ایرج خسرونیا با اعلام این خبر افزود: در این کنگره با توجه به شیوع دیابت و سرطان‌ها در کشور، بخش عمده‌ای از سخنرانی‌ها به این دو موضوع اختصاص دارد.


وی تصریح کرد: همچنین 4 سخنرانی جامع با موضوعات اخلاق در پزشکی، دیابت، استئوآرتریت و غدد از سوی چهره‌های به نام و استادان مطرح کشوری انجام خواهد شد.


دکتر خسرونیا با توجه به اینکه در بیست و ششمین کنگره جامعه پزشکان متخصص داخلی 50 مقاله به صورت سخنرانی و 140 مقاله از آخرین پژوهش‌های علوم پزشکی کشور به صورت پوستر ارائه می‌شود، یادآور شد: از جمله مباحث برجسته این کنگره، موضوعات مربوط به سیستم گوارش است که در آن مقالاتی با عناوین گوارش و خون، سندرم روده تحریک‌پذیر مطرح شده، همچنین تازه‌های مربوط به روماتولوژی و اعصاب نیز در قالب مقاله عرضه خواهد شد.


رئیس بیست و ششمین کنگره سالانه جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران از برپایی 8 سمپوزیوم با حضور استادان دانشگاه‌های مختلف کشور خبر داد و گفت: سمپوزیوم گوارش به موضوع هپاتیت B و سمپوزیوم قلب به موارد جالب این رشته اختصاص دارد. همچنین سمپوزیوم‌های غدد و ریه، لوپوس، پزشکی قانونی و سمپوزیوم خون، احیا و عفونی از دیگر سمپوزیوم‌های این کنگره چهار روزه را تشکیل می‌دهد که در سمپوزیوم عفونی موضوع «ابولا» و «کرونا» مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.


وی از طرح مشکلات پزشکان داخلی در این کنگره به ویژه در زمینه‌های مربوط به تعرفه‌ها، مالیات و مسائل شغلی مربوط به فعالیت متخصصان داخلی در بیمارستان‌ها به عنوان دیگر مواردی نام برد که قرار است در این کنگره مورد بحث، بررسی و هم اندیشی متخصصان امر قرار گیرد.


دکتر خسرونیا ادامه داد: متخصصان داخلی، فوق تخصص‌های داخلی، پزشکان و جراحان عمومی، متخصصان کودکان، آسیب شناسان و رادیولوژیست‌ها، مخاطبان این کنگره را تشکیل می‌دهند که شرکت آنان در این کنگره دارای 18 امتیاز بازآموزی است.


بر اساس گزارش خبرگزاری آنا، همزمان با برپایی بیست و ششمین کنگره سالانه جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران در مورخ 15 تا 18 اردیبهشت سال 94 نمایشگاه تجهیزات پزشکی نیز برگزار می‌شود که در آن جدیدترین داروها و تجهیزات پزشکی به متخصصان عرضه می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: ایرج خسرونیا
ارسال نظر