صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
مردم قائمشهر دوست دارند بازی نساجی را در شهر خودشان ببینند

سرپرست نساجی: برای قدمت خودمان مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم نه تیم‌های دیگر/ بازگشت ساکت شایعه است

سرپرست نساجی مازندران گفت:به نگاه‌های تیم‌های دیگر کاری نداریم و برای قدمت خودمان مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم.
کد خبر : 847351

اسماعیل اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص شرایط تیم فوتبال نساجی قبل از دیدار با پرسپولیس و اینکه ایا با توجه به بقای این تیم در لیگ ممکن است بازیکنان این تیم بی انگیزه باشند اظهار داشت: ما اصلا بی انگیزه نیستیم و به عشق مردم خودمان حتما بازی خوبی انجام می‌دهیم. ما با احترام مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم. قدمت و سلامت تیم نساجی برای همه ثابت شده و نگاه ما به تیم‌های دیگر نیست و برای کار خودمان ارزش قائل هستیم.

وی در خصوص اینکه نگاه طرفداران استقلال و سپاهان برای شکست دادن پرسپولیس توسط نساجی به این تیم است گفت: ما به نگاه‌های تیم‌های دیگر اصلا کاری نداریم و برای مردم شهر و تیم خودمان بازی می‌کنیم. نساجی انگیزه خاص خودش را دارد و قطعا با تمام توان به مصاف پرسپولیس می‌رویم.

سرپرست تیم فوتبال نساجی در خصوص  شایعات پیرامون برگزاری بازی در شهری به غیر از قائمشهر گفت: ما امسال زمین و استادیوم خوبی داریم،  سال گذشته زمین نداشتیم و مزاحم دوستانمان در مشهد و اصفهان می‌شدیم. حالا در زمین خودمان بازی می‌کنیم و مردم هم دوست دارند نساجی را در شهر خودشان ببینند. درست است که لیگ در این بازی برای ما تمام می‌شود، ولی در جام حذفی هم حضور داریم و قطعا تماشاگران نساجی در بازی با پرسپولیس در قائمشهر و در بازی با استقلال در تهران از تیمشان حمایت خواهند کرد.

بازی با استقلال هم در جام حذفی پرفشار است. وی با بیان این مطالب گفت: هفته قبل هم بازی سنگینی در تبریز داشتیم. بازیکنان ما خوب کار کردند، ولی می‌توانستیم در زمین برنده شویم. بچه‌ها نشان دادند که انگیزه دارند. در بازی با استقلال و پرسپولیس با تمام توان به میدان خواهیم رفت و انگیزه ما کم نخواهد بود.

وی در خصوص شایعاتی که پیرامون بازگشت ساکت الهامی به نساجی مطرح شده است عنوان کرد: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و چنین حالتی اتفاق نمی‌افتد. البته اینکه در آینده  چه اتفاقی می‌افتد را نمی‌دانم، ولی هرناندز خوب کار کرده و البته نیاز به زمان دارد. او تازه وارد ایران شده و قطعا شناخت کاملی از فرهنگ ایران ندارد. شرایط کاری او خوب است و ارتباط خوبی با بازیکنان گرفته است. این زمانِ کم مقداری کار را برای مربی می‌تواند سخت کند، او زمانی که به نساجی آمد مرتب تحت فشار بود ولی رفته رفته بهتر شد. فکر می‌کنم باشگاه از او رضایت دارد چون هفته گذشته  آقای حدادیان حمایت و رضایت خود را  از هرناندزاعلام کرده است.

اسماعیلی در خصوص اینکه آیا تیمش در بازی با پرسپولیس همه نفرات را در اختیار دارد یا خیر گفت: محروم نداریم اما ۲ -۳ بازیکن مصدوم داریم که البته به تمرینات تیم برگشته اند، ولی اینکه بازی کنند یا نکنند به تشخیص کادر فنی تیم بر می‌گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر