صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرور اتفاقات بازی رفت استقلال و مس رفسنجان

از درگیری مثال زدنی نیمکت‌ها تا احترام خاص سرمربی مس رفسنجان به ساپینتو

دیدار رفت تیم‌های استقلال و مس رفسنجان با حواشی متعددی همراه شد.
کد خبر : 846716

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های مس رفسنجان و استقلال در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۸ فردا در ورزشگاه شهدای صنعت مس به مصاف یکدیگر می‌روند.

پیش از این دو تیم ۵ دیدار با هم داشته‌اند که ۳ بازی را استقلال برده و ۲ بازی با تساوی به پایان رسیده است. بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت که حواشی آن به شرح زیر است: 

پس از آنکه سوت پایان نیمه نخست توسط عرب براقی داور بازی به صدا درآمد، نیمکت دو تیم با یکدیگر دچار درگیری شدند که در نوع خود عجیب و غریب بود. بهزاد غلامپور و ابراهیم صادقی مربیان دو تیم در رأس این درگیری‌ها قرار داشتند که به همراه خسرو حیدری با کارت زرد جریمه شدند.

مصدومیت محمدحسین مرادمند باعث شد تا او از زمین خارج شود و زوج دفاعی رافائل سیلوا و سیاوش یزدانی در قلب دفاع استقلال برای اولین بار ایجاد شد. 

در نیمه اول و در محوطه جریمه مس رفسنجان ضربه سجاد شهباززاده به دست جفرسون مدافع مس خورد اما داور اعلام کرنر کرد که اعتراض شدید بازیکنان و کادرفنی استقلال را به همراه داشت و کادرفنی مس اعتقادی به پنالتی نداشت که کلید درگیری نیمکت‌های دو تیم پس از اتمام نیمه نخست از اینجا زده شد.

قضاوت عرب براقی در این بازی به شکلی بود که کادرفنی و بازیکنان دو تیم بارها به وی معترض شدند اما عرب براقی تا پایان بازی نتوانست با قضاوت خود بازی را آرام کند.

در پایان بازی ریکاردو ساپینتو معتقد بود داور بیش از یک پنالتی برای استقلال نگرفته و محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان هم گفت که احترام خاصی برای سرمربی استقلال قائل است.

انتهای پیام/

ارسال نظر