صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۲۵ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
مدیر جذب سرمایه‌گذاری منطقه آزاد قشم:

همکاری اقتصادی قشم و آفریقا توسعه می‌یابد

مدیر جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم از توسعه همکاری اقتصادی قشم و آفریقا خبر داد و گفت: در همین راستا نیز تفاهم‌نامه‌ای میان یکی از شرکت‌های تولیدی قشم برای صادرات محصولات به کشور‌های شرق قاره آفریقا منعقد شده است.
کد خبر : 846530

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود آل‌عبایی مدیر جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: با امضای این تفاهم‌نامه که در جریان برگزاری ایران اکسپو ۲۰۲۳ انجام شد، فصل جدیدی از همکاری‌های اقتصادی میان شرکت‌های فعال در منطقه آزاد قشم و سایر کشور‌ها در قاره آفریقا آغاز می‌شود.

وی توسعه بازار‌های صادراتی و توسعه روابط با کشور‌های مختلف را از مهم‌ترین اهداف شرکت سازمان منطقه آزاد قشم و واحد‌های تولیدی فعال در این منطقه در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۳) عنوان کرد.

مدیر جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم از توسعه همکاری اقتصادی قشم و آفریقا خبر داد و گفت: در همین راستا نیز تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت‌های تولیدی قشم برای صادرات محصولات به کشور‌های شرق قاره آفریقا منعقد شده است.

آل‌عبایی تصریح کرد: این تفاهم‌نامه با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم میان شرکت ویسمن فراورش قشم (تولیدکننده انواع کامپوند‌های پلیمری) و یک شرکت تجاری از کشور تانزانیا به امضا رسید.

وی خاطرنشان کرد: براساس این تفاهم‌نامه طرف خارجی به‌عنوان نماینده انحصاری جهت فروش محصولات تولیدشده توسط شرکت ویسمن فرآورش قشم در میان کشور‌های شرق قاره آفریقا را عهده‌دار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر