صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
پست جدید مدیرعامل باشگاه سپاهان

محمدرضا ساکت به عنوان عضو کمیته بازاریابی AFC انتخاب شد

محمدرضا ساکت به عنوان عضو کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد.
کد خبر : 845935

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان عضو کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد.

محمدرضا ساکت با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مدت ۴ سال در دوره ۲۰۲۳-۲۰۲۷ عضویت کمیته بازاریابی این کنفدراسیون را به دست آورد.

در همین رابطه داتو ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه‌ای به نمایندگی از شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و اعضای کمیته اجرایی انتصاب او را در کمیته بازاریابی AFC تبریک گفته است.

گفتنی است؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا به گسترش حوزه‌های گوناگون فوتبال در سطح قاره آسیا توجه ویژه داشته که یکی از حوزه‌های مهم، مسئله بازاریابی و فعالیت‌های اقتصادی است و کمیته بازاریابی به عنوان بدنه مشورتی کمیته اجرایی AFC می‌باشد.

لازم به ذکر است که کمیته بازاریابی AFC یکی از ۱۵ کمیته دائمی AFC بوده که شامل  ۱۴ عضو از کشورهای ایران، کره جنوبی، چین، امارات، ژاپن، قطر، عربستان، عمان، لبنان، کویت، هند، گوام، بنگلادش و بوتان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر