صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۲ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
گفتگو/ حضور مردم در صحنه‌های سیاسی رفراندوم است

مشکلات اقتصادی ارمغان دولتِ روحانی است؛ پاسخگو باشند

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به عملکردضعیف دولتِ روحانی اشاره کرد و گفت: آن‌ها با عملکردی که از خود به جا گذاشته اند باید نسبت به رکود اقتصاد و بدهکاری‌های بوجود آمده پاسخگو باشند.
کد خبر : 845374

حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا در خصوص تحرکات سیاسی حسن روحانی، رئیس جمهور سابق کشورمان، گفت: مسئله‌ی رفراندوم یک مسئله‌ی انحرافی است  چرا که هر اجتماع و  حضور مردم در صحنه در حقیقت برای انقلاب، رفراندوم است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در تشیع جنازه‌ی شهدا، یوم‌الله‌های مکرر که در کشور برگزار می‌شود، رفراندوم است، افزود: از این رو نیاز به رفراندوم نداریم و رفراندوم، یک هرج و مرجی در کشور بوجود می‌آورد که جمع کردن آن کار آسانی نیست.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به عملکردضعیف دولتِ روحانی در ۸ سال گذشته اشاره کرد و گفت: آن‌ها با عملکردی که از خود به جا گذاشته اند باید نسبت به رکود اقتصاد و بدهکاری‌های بوجود آمده پاسخگو باشند.

ابراهیمی با تاکید براینکه آن‌ها باید نسبت به کم کاری‌هایی که صورت گرفت به مردم پاسخگو باشند، اظهار کرد: بسیاری از مصیبت‌هایی که به سر مردم آمد به خاطر کم‌کاری دولتمردان سابق است است و به کارخانه‌ها و مواردی که می‌توانست اقتصاد را بارور کند، توجه نکردند.

عضو شورای مرکزی جامعه  روحانیت مبارز با بیان اینکه دولت روحانی در چهار سال اول، مقداری ایجاد امید کرد، گفت:، اما در چهار سال دوم ضعیف ظاهر شدند از این رو باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر