صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۳ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد

لزوم حل برخی از مشکلات موزه هنر‌های معاصر توسط شهرداری تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در بازدید چهارشنبه‌های فرهنگی منطقه ۶ تهران بر لزوم حل مشکلات موزه هنر‌های معاصر تاکید کرد.
کد خبر : 845279

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  دوازدهمین طرح چهارشنبه‌های فرهنگی توسط علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در منطقه ۶ شهرداری تهران دنبال شدکه در این بازدید رضا محمدی شهردار منطقه ۶ شهرداری تهران و جمعی از معاونان و مدیران منطقه سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران را همراهی کردند.

بر اساس این گزارش در این بازدید علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ابتدا در  مزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان شرافت حضور یافت و با جمعی از اساتید این دانشگاه به مناسبت روز معلم دیدار و گفتگو کرد.

سپس نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از فرهنگستان هنر و بخش‌های نمایشگاهی این فرهنگستان اظهار کرد: نمایشگاهی از آثار معلمان هنر شهر تهران در این فرهنگستان برگزار شد که اتفاق بسیار خوبی بود.

وی با اشاره به ایجاد گذر هنر گفت: این گذر قرار است در منطقه ۶ شهر تهران ایجاد شود و در تلاش هستیم این موضوع هرچه سریع‌تر و در طول ماه‌های آینده افتتاح شود.

در ادامه نادعلی ضمن  بازدید از روند ساخت همراه سرای پناه گفت: مجموعه همراه سرای پناه با سرعت در حال تکمیل است و با توجه به وجود چند بیمارستان در منطقه ۶ تهران تکمیل این پروژه می‌تواند کمک خوبی به این منطقه باشد.

وی افزود: وجود برخی از بیمارستان‌ها در منطقه ۶ بسیاری از هموطنانمان به شهر تهران مراجعه می‌کنند که همراهان این بیماران نیازمند اسکان هستند که ساخت همراه سرا‌ها می‌تواند برای اسکان همراهان بیماران کمک شایانی باشد.

نادعلی ادامه داد: همراه سرای پناه چهار طبقه داشته و ظرفیت اسکان ۱۱۰ نفر را دارد و با تجهیزات کامل افتتاح خواهد شد.

در ادامه رضا محمدی شهردار منطقه ۶ شهرداری تهران گفت: با کمک خیرین و مدیریت شهری تهران همراه سرای پناه در حال تکمیل و بازگشایی است؛ این همراه سرا از سال ۹۵ در حال ساخت است و زمین و پروانه ساخت توسط شهرداری تهران صورت کرفته و عمده هزینه توسط خیرین صورت گرفت.

وی افزود: شهرداری منطقه ۶ تهران با کمک خیرین ۴ همراه سرا را ساخته است.

 سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از موزه هنر‌های معاصر و از مدرسه استثنایی باغچه‌بان بازدید کرد و ادامه داد: با توجه به جلسه مشترک با مدیران موزه هنر‌های معاصر داشتیم بنا بر این شد مشکلات موزه‌های هنر‌های معاصر توسط شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران پیگیری شود.

نادعلی همچنین عملکرد شهرداری منطقه ۶ در زمینه‌های فرهنگی را موفق دانست.

وی افزود: یکی از مشکلات موجود در موزه هنر‌های معاصر بحث پارکینگ بود که مقرر شد این موضوع پیگیری و حل شود؛ همچنین خانه موزه باغچه‌بان مرمت و بازسازی خواهد و این موضوع را به صورت جدی دنبال خواهیم کرد.

همچنین در ادامه طرح چهارشنبه‌های فرهنگی نادعلی با معاونان و مدیران منطقه ۶ شهرداری تهران و نخبگان فرهنگی این منطقه با رویکرد فرهنگی گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با خانواده شهید گودرزی از شهدا دقاع مقدس دیدار و گفتگو کرد و سپس در مسجد جلیلی خیابان ایرانشهر منطقه ۶ تهران حضور پیدا کرد و با شهروندان این منطقه دیدار کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر