صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
با حضور مسئولان؛

بازارچه صنایع خلّاق دانشجویی در دانشگاه آزاد رودهن گشایش یافت

نخستین بازارچه صنایع خلّاق دانشجویی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، معاونان و مدیران در محل دائمی نمایشگاه‌های این دانشگاه گشایش یافت.
کد خبر : 845115

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین بازارچه صنایع خلّاق دانشجویی با حضور فریده دوکانه‌ای‌فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، معاونان و مدیران در محل دائمی نمایشگاه‌های این دانشگاه گشایش یافت.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در حاشیه گشایش این نمایشگاه به خبرنگار آنا گفت: در راستای توجه به ضرورت توسعه کار و کارآفرینی با اتکا به تولیدات دانشجویی و جریان داشتن فضای ایده‌پردازی و ایده‌پروری در واحد‌های دانشگاهی نخستین بازارچه صنایع خلّاق دانشجویی برگزار شده است.

حمیدرضا فاطمی‌پور عنوان کرد: یکی از اهداف برگزاری رویداد نخستین بازارچه صنایع خلّاق دانشجویی ایجاد انگیزه در صاحبان صنایع خلّاق، فروش محصولات و ایجاد فرصت‌ها برای دانشجویان کارآفرین است.

وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تلاش دارد تا حمایت‌های مادی و معنوی بسیار خوبی از فعالیت‌های خلّاقانه و اثربخش در حوزه صنایع خلّاق داشته باشد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: در این بازارچه تعدادی از دانشجویان در قالب ۹ غرفه، آثار تولیدی یا تولیدات حاصل از کسب و کار‌های خانگی خود را در قالب آثار هنری از قبیل خوشنویسی، نقاشی، گوهرتراشی، عروسک‌سازی، غذای خانگی، زیورآلات، منسوجات و لباس به معرض نمایش و فروش گذاشته‌اند.

بازارچه دانشجویی صنایع خلّاق تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۵ پذیرای بازدیدکنندگان در مجتمع پیامبر اعظم(ص) است.

انتهای پیام/

ارسال نظر