صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۳ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد عنوان کرد؛

اقتدار نسل آینده‌ساز ایران در گرو حفظ منزلت معلم

معصومه طباطبایی عنوان کرد: معلمان نقش تربیت و آماده‌سازی نسل آینده کشور را برعهده دارند؛ بنابراین از منزلت ویژه‌ای برخوردار هستند که حفظ این اعتبار، فردایی بهتر و مقتدر را برای ایران و ایرانیان رقم خواهد زد.
کد خبر : 845105

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز بزرگداشت مقام معلم، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان میزبان معصومه طباطبایی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی بود.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در کلاس‌های درس دانشکده‌های علوم انسانی و فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان روز معلم را به استادان این دانشگاه تبریک گفت و با اهدای شاخه گل از تلاش‌های آنان قدردانی کرد.

طباطبایی در اهمیت جایگاه معلمان گفت: معلم یا استاد تأثیر بسزایی حتی بیشتر از نقش خانواده‌ها در شکل‌گیری شخصیت و آینده فرزندان این مرز و بوم در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

وی با بیان اینکه معلم رسالت سنگینی را برعهده دارد، ادامه داد: اگر در رسالت‌های فرهنگی و علمی صداقت داشته باشیم و کار‌ها را درست انجام دهیم، اثرات تربیتی خوبی برای مخاطبین خود که همانا فرزندان این سرزمین هستند به ارمغان خواهیم آورد.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، وظایف سازمان‌های دولتی و حکومتی کشور را درباره حفظ شأن و جایگاه معلم بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: معلمان نقش تربیت و آماده‌سازی نسل آینده کشور را برعهده دارند، بنابراین از منزلت ویژه هم برخوردار هستند که حفظ این اعتبار، فردایی بهتر و مقتدر را برای ایران و ایرانیان رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر