صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ملارد مطرح کرد؛

آمادگی سپاه ملارد برای تعامل با دانشگاه آزاد در استفاده از مجموعه‌های فرهنگی

علی‌اکبر جهانی‌نژاد عنوان کرد: سپاه شهرستان ملارد و مجموعه بسیج تمایل دارند تا دانشگاهیان دانشگاه آزاد از ظرفیت مجموعه‌های فرهنگی و سالن‌های ورزشی و تفریحی این نیرو استفاده کنند.
کد خبر : 845085

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی‌اکبر جهانی‌نژاد فرمانده سپاه شهرستان ملارد، جانشین و معاون اداری و پشتیبانی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد با ابوالفضل ذکائی معاون این دانشگاه دیدار کردند.

فرمانده سپاه شهرستان ملارد در این دیدار گفت: معلمی و استادی یک شغل ارزشمند و خداپسندانه است؛ چراکه وظیفه تعلیم و تربیت جوانان برای پذیرش مسئولیت‌های کلان و رشد و تعالی این مملکت برعهده معلمان و استادان فرهیخته دانشگاه است.

جهانی‌نژاد بیان کرد: قسم خداوند به قلم که همان ابزار یادگیری دانش بوده، نشان‌دهنده‌ جایگاه والای علم و دانش و بیانگر لزوم تکریم ازجایگاه عالم و معلم است.

وی توضیح داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی لازم را برای همکاری وهماهنگی و تعامل هرچه بیشتر با مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد دارد.

فرمانده سپاه شهرستان ملارد تأکید کرد: سپاه شهرستان ملارد و مجموعه بسیج تمایل دارند تا استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد بتوانند از ظرفیت مجموعه‌های فرهنگی و سالن‌های ورزشی و تفریحی استفاده لازم را ببرند.

ذکائی معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد هم تبیین کرد: این دانشگاه آمادگی لازم را برای برگزاری هرگونه فعالیت و همکاری با مجموعه بسیج و سپاه پاسداران شهرستان ملارد دارد.

در ادامه این دیدار فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ملارد از مزرعه گل محمدی، محوطه و فضای سبز دانشگاه بازدید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر