صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ خبرداد:

اجرای ۱۴۲ برنامه عملیاتی برای گذر از پیک مصرف برق در تهران

  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: ۱۴۲ برنامه عملیاتی ویژه گذر از پیک در تهران برگزار می‌شود و برنامه‌ها در هشت محور تخصصی تنظیم و اجرای آن از سال گذشته آغاز شده است.
کد خبر : 844912

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از وزارت نیرو، کامبیز ناظریان افزود: تغییرات اقلیمی رخ‌داده و ناترازی تولید و مصرف، چالشی جدی در مسیر تأمین آب و برق موردنیاز شهروندان است و ضروری است همه دستگاه‌های مسئول، حداکثر همکاری ممکن را با یکدیگر در تداوم ارائه خدمات به شهروندان به کار گیرند.

وی ادامه داد: باوجود همه اقدام‌های انجام شده، موفقیت در اجرای برنامه‌ها، نیازمند توجه و همکاری شهروندان و مشترکان آب و برق است و موفقیت در این مهم بدون همراهی مردم امری دشوار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ افزود: پیش‌بینی مصرف برق تهران، در ساعات پیک سال جاری، پنج هزار و ۷۵۰ مگاوات برآورد شده است.

وی بیشترین ظرفیت صرفه‌جویی در مصرف برق شهر تهران را متعلق به مشترکان اداری دانست و خاطرنشان کرد: با اجرای طرح‌های گسترده رصد و پایش، نحوه عملکرد مشترکان اداری پایتخت در حوزه مصرف انرژی، مورد ارزیابی دقیق قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان تهران از تشکیل قرارگاه آب و برق و برنامه‌ریزی به‌منظور تحقق صرفه‌جویی در مصرف و کنترل پایداری تأمین آب و برق در این استان طی تابستان سال جاری خبر داد.

ناظریان با بیان اینکه استان تهران در سال ۱۴۰۲ نیازمند صرفه‌جویی همگانی در مصرف آب و برق است افزود: انتظار داریم با اجرای طرح‌های تدوین شده و همکاری مردم، سال جاری نیز بتوانیم همچون سال گذشته در گذر از پیک تابستانه مصرف برق موفق باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر