صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
از تولید محصولات ارگانیک تا طراحی و دوخت؛

نمایشگاه مشاغل دانشگاه آزاد میانه با ۱۳ غرفه گشایش یافت

آیین گشایش نمایشگاه متمرکز هفته مشاغل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با ۱۳ غرفه فرهنگی و دانشجویی و حضور مسئولان گشایش یافت.
کد خبر : 844591

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهمن ولی‌نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در آیین گشایش نمایشگاه متمرکز هفته مشاغل در این دانشگاه، انتخاب مناسب و آگاهانه شغل را موجب ارتقای سلامت روان افراد و جامعه دانست و اظهار کرد: برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در دانشگاه و بازدید دانش‌آموزان مدارس دوره اول و دوم متوسطه شهرستان از امکانات آموزشی ازجمله کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، آشنایی با رشته‌های مختلف تحصیلی و بازار کار، می‌تواند انگیزه‌ای برای ایجاد شغل و انتخاب مسیر درست در آینده زندگی‌شان باشد.

وی با تأکید بر ضرورت توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی در جامعه، حضور کارآفرینان و صاحبان صنایع در مدارس را بااهمیت توصیف کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی میانه آمادگی خود را در راستای معرفی مشاغل مناسب و بازار کار با تشکیل کنفرانس‌های شغلی با حضور صاحبان حرفه و مشاغل، کارگاه‌های آموزشی با هدف آشنایی دانش‌آموزان با مشاغل مختلف اعلام می‌‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میانه خاطرنشان کرد: آشنایی با مشاغل مختلف این امکان را به دانش‌آموزان می‌دهد تا متناسب با استعداد، توانایی، رغبت، هوش و علائق خود نسبت به انتخاب رشته تحصیلی مناسب که منجر به انتخاب شغل مورد علاقه آنان می‌شود اقدام کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میانه بیان کرد: نمایشگاه متمرکز هفته مشاغل با همکاری مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، شهرداری، شورای اسلامی شهر و اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان میانه با ایجاد ۱۳ غرفه فرهنگی و دانشجویی، اختراعات باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و مرکز رشد و واحد فناور دانشگاه، محصولات تولیدی ارگانیک، طراحی و دوخت، زنبورداری و پرورش زنبورعسل، سرامیکی آنیل، آموزشگاه گل و نرگس (چرم سلوا)، گالری نیرا، غرفه تابلوفرش، شرکت تولیدی تزیووار، آموزشگاه صنایع دستی دورسان، کژال آذربایجان، لباس بچه‌گانه‌دوزی اداره فنی و حرفه‌ای از ۹ تا ۱۷ اردیبهشت‌ در محل ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است.

ولی‌نژاد از ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانش‌آموزان و خانواده‌ آنان در حوزه هدایت تحصیلی و رشته‌های تحصیلی و شغلی در مدارس یا دانشگاه براساس میل و اشتیاق دانش‌آموزان خبر داد و تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه دانشگاهی حل مسئله، کارآفرین، مهارت‌آموزی و اشتغال دانش‌بنیان با داشتن ۱۶۲ رشته تحصیلی از کاردانی تا دکتری تخصصی با تنوع رشته بهترین فرصت و محل تحصیل برای دانش‌آموزان است.

وی مطرح کرد: در نمایشگاه متمرکز هفته مشاغل محصولات مختلفی ازجمله صنایع‌دستی، مینا کاری، نقاشی و سیاه قلم، اختراعات باشگاه پژوهشگران جوان، تابلو فرش‌های نفیس و زیبا، قالیبافی و جاجیم، دوخت انواع لباس‌های بچه‌گانه، محصولات شوینده، دوخت لباس‌های زنانه و مانتو، انواع کیف‌های چرم دست‌دوز، محصولات سرامیکی نوین (انواع بشقاب و لیوان و ...)، محصولات ارگانیک گیاهی مرکز تحقیقات دانشگاه آزاد، محصولات فرهنگی و ... به چشم می‌خورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میانه یادآور شد: نمایشگاه متمرکز هفته مشاغل از تاریخ ۹ تا ۱۷ اردیبهشت‌ ۱۴۰۲ همه روزه به‌جز ایام تعطیل از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ برای بازید عموم و حضور خانواده‌ها آزاد است.

به گزارش آنا، آیین گشایش نمایشگاه هفته مشاغل دانشگاه آزاد اسلامی میانه با حضور محمود محمودیان دادستان، فرید قشلاقی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میانه، جمعی از رؤسای دانشگاه‌ها و مسئولان ادارات و رحیم احمدی معاون مدیرکل و مدیر اداره آموزش و پرورش میانه برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر