صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
در گفت‌وگو با آنا اعلام شد؛

دانشگاه آزاد بابل میزبان دومین کنفرانس بین‌المللی ماهی‌شناسی ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اعلام کرد که دهمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌المللی ماهی‌شناسی ایران در این دانشگاه برگزار می‌شود.
کد خبر : 844107

سیدمیرالله حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ (سه‌شنبه و چهارشنبه) دهمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌المللی ماهی‌شناسی ایران را برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد: این کنفرانس با همکاری انجمن ماهی‌شناسی ایران برگزار می‌شود و مهم‌ترین رویداد علمی تخصصی کشور در ارتباط با علم ماهی‌شناسی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل بیان کرد: امیدواریم میزبان خوبی برای استادان، پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان به این نشست علمی جذاب و پویا از سراسر ایران باشیم.

حسینی تأکید کرد: در این راستا محور‌های اصلی همایش شامل تنوع زیستی و حفاظت از ماهیان بومی، آرایه‌شناسی و سیستماتیک ماهیان، زیست‌شناسی، بوم‌شناسی و رفتارشناسی ماهیان، ژنتیک و تکوین ماهیان، فیزیولوژی، تکثیر و پرورش ماهیان، بهداشت و بیماری‌های ماهیان، مدیریت صید و فرآوری محصولات ماهیان هستند و اخبار دقیق‌تر از تعداد سخنرانان، مقالات و پوستر کنفرانس به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر