صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۵۶ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی هرمزگان:

گروگانگیری ۴۸ ساعته در رودان پایان یافت

فرمانده انتظامی هرمزگان از مختومه شدن پرونده گروگانگیری در کمتر از ۴۸ ساعت با اقدامات پلیس شهرستان رودان خبر داد.
کد خبر : 843929

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امروز بیان کرد: مأموران کلانتری ۱۱ مرکز دهبارز شهرستان رودان از یک مورد آدم ربایی به آدرس روستای خیرآباد مطلع با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: شخصی به هویت معلوم به واحد گشت مراجعه واعلام داشت با یک دستگاه خودروی سواری پراید به همراه ۴ نفر سرنشین به هویت‌های معلوم از مسیر رودان به سمت روستای خیر آباد در حال حرکت بودیم که یک دستکاه موتور سیکلت دوترک و یک دستگاه پیکان وانت جلوی خودروی بنده پیچیده و اقدام به ربودن خانم ۲۲ ساله به هویت "م. س" کرده اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: سریعا طرح مهار در سطح شهرستان اجرا و با پیگیری‌های انجام شده و تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان و سرنخ‌های موجود و مشکوک بودن قضیه آدم ربایی مشخص شد که موضوع آدم ربایی منتفی است و موضوع اصلی اختلاف خانوادگی بوده که سریعا نسبت به شناسایی محل اختفای فرد ربوده شده اقدام شد.

سردار جعفری گفت: فرد ربوده شده در اظهارات خود به صحنه سازی و همکاری در ربایش معترف و علت این اقدام را اختلاف با خانواده خود اعلام کرد.

وی در پایان اظهار کرد: برای افراد دخیل در این موضوع و صحنه سازی که اقدام به جریجه دار کردن امنیت جامعه کرده بودند، پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد و دستگیری سایر متهمان نیز در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر