صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۲:۲۴ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
در دیدار با وزیر راه؛

بشار اسد بر توسعه روابط اقتصادی با ایران تاکید کرد

رئیس‌جمهور سوریه امروز در دیدار با وزیر راه و شهرسازی ایران، بر گسترش چشم‌انداز جدید همکاری‌های اقتصادی بین سوریه و ایران و چگونگی استفاده از فرصت‌های موجود برای توسعه روابط دو کشور تاکید کرد.
کد خبر : 843838

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه که امروز چهارشنبه میزبان مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ایران و هیئت همراه وی در دمشق بود، چشم‌انداز جدید همکاری‌های اقتصادی بین سوریه و ایران و چگونگی استفاده از فرصت‌های موجود برای توسعه روابط در زمینه‌های مختلف اقتصادی و تجاری را مورد بحث و گفت‌وگو قرار داد.

بشار اسد در این دیدار گفت که تبدیل عمق روابط سیاسی سوریه و ایران به وضعیتی مشابه در روابط اقتصادی یک موضوع ضروری است و دولت‌های دو کشور باید برای تقویت آن و افزایش رشد آن ادامه دهند.

مهرداد بذرپاش نیز در این دیدار پیام رئیس‌جمهور ایران مبنی بر حمایت از روابط دوجانبه اقتصادی تهران و دمشق و همچنین تأکید وی مبنی بر اینکه ایران تمام تلاش خود را برای ارتقای آن به نفع و منافع دو ملت انجام خواهد داد، منتقل کرد.

بذرپاش همچنین به مجموعه‌ای از سرفصل‌های اقتصادی اشاره کرد که کمیته‌های تخصصی سوری-ایرانی در مرحله بعدی به ویژه در حوزه سرمایه‌گذاری، انرژی و برق روی آن کار خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر