صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۰۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
سردار محمدیان:

چرخه سرقت تنها با حذف مالخران متوقف می‌شود

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه چرخه سرقت تا زمانی که مالخران از این چرخه حذف نشوند متوقف نمی‌شود، گفت: واحد‌های صنفی و افرادی که در فضای مجازی اجناس دست دوم را خرید و فروش می‌کنند تحت رصد هستند و اگر کالای سرقتی به فروش برسانند پلیس به سراغ آن‌ها می‌رود.
کد خبر : 843592

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: اقدامات پلیس در راستای بازگشت حس امنیت به جامعه به صورت مداوم ادامه دارد و دیگر به طرح‌های خاص خلاصه نمی‌شود.

او با بیان اینکه این کار تا زمانی که حس امنیت و اعتماد به مردم برگردد همچنان ادامه دارد، افزود: در حوزه پیشگیری و در حوزه کشف اموال سرقتی تدابیر ویژه‌ای داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: اگر فاصله بین وقوع و کشف کاهش پیدا کند، مردم احساس امنیت می‌کنند و فرصت فروش کالای سرقتی از فرد سارقان گرفته می‌شود.

سردار محمدیان با بیان اینکه چرخه سرقت تا زمانی که مالخران از این چرخه حذف نشوند متوقف نمی‌شود، گفت: واحد‌های صنفی و افرادی که در فضای مجازی اجناس دست دوم را خرید و فروش می‌کنند تحت رصد هستند و اگر رفتار اشتباهی داشته باشند و کالای سرقتی به فروش برسانند پلیس به سراغ آن‌ها می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر