صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
در شبکه پنج سیما؛

«پنج ستاره» با اجرای بیژن بنفشه‌خواه روی آنتن می‌رود

فصل جدید مسابقه تلویزیونی پنج ستاره به تهیه کنندگی فرهاد مختاری با هدف خندیدن و خنداندن و ایجاد فضایی با نشاط روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.
کد خبر : 843512

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری علم و فناوری آنا، پنج ستاره جدید به کمک شخصیت‌های نمایشی که دیگر فقط نقش مزاحم مجری را بازی نمی‌کنند قرار است ما را کمی متوجه بازی و بیرون آمدن از جلد جدی همیشگی در دنیای این روز‌ها کند. در سری پنج ستاره بازی‌هایی متفاوت خواهیم دید و تیم برنامه ساز تلاش می‌کنند بیش از گذشته به ویژگی‌های فرهنگی بپردازند.

در این برنامه بازی‌هایی مثل: اسم فامیل، مشاعره، مبارزه‌های فانتزی و... با بهره بردن از موقعیت ها، لوازم و لباس‌های طنزآمیز خواهیم دید.

مصطفی احمدی (مسعول تنها) ساناز اسدی (همسر مسعول) محمد صادقی (فرزند مسعول) مهرداد نصیری (برادر زن مسعول) و مرتضی ذوالفقاری (خواننده‌ای بدصدا) در کنار بیژن بنفشه خواه تلاش می‌کنند روند ارائه اطلاعات، نیاز‌های فیزیکی بازی‌ها و نیز ایجاد موقعیت کمدی را خلق نمایند.

پنج ستاره هر هفته جمعه‌ها و شنبه‌ها ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود و اولین قسمت از فصل جدید این برنامه تلویزیونی جمعه ۸ اردیبهشت تماشایی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر