صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۱ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۲

چطور در سال ۲۰۲۳ در اینستاگرام وایرال شویم؟ ۷ تکنیک آسان برای موفقیت

ما می‌دانیم که برای متمایز شدن از دیگران نیاز به خلاقیت و فداکاری دارید. در این مقاله بهترین روش‌های وایرال شدن در اینستاگرام در سال ۲۰۲۳ را بررسی خواهیم کرد. از تولید ویدئو‌های تحریک کننده تا استفاده از محبوب‌ترین هشتگ‌ها و شرکت در مکالمات پرطرفدار، تکنیک‌هایی هستند که محتوای شما را در معرض دید کاربران بیشتری قرار می‌دهند و افراد بیشتری را جذب خواهید کرد.
کد خبر : 842779

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری انا، در ۲۰۲۳ خیلی آسان و راحت می‌توانید محتوای خودتان را در اینستاگرام وایرال کنید اگر الگوریتم آن را بدانید. تا زمانی که بازاریابان، اینفلوئنسر‌ها و تولیدکنندگان محتوا سرمایه گذاری خود را در این پلتفرم ادامه می‌دهند، رقابت بیشتر و هیجان انگیزتر می‌شود.

ما می‌دانیم که برای متمایز شدن از دیگران نیاز به خلاقیت و فداکاری دارید. در این مقاله بهترین روش‌های وایرال شدن در اینستاگرام در سال ۲۰۲۳ را بررسی خواهیم کرد. از تولید ویدئو‌های تحریک کننده تا استفاده از محبوب‌ترین هشتگ‌ها و شرکت در مکالمات پرطرفدار، تکنیک‌هایی هستند که محتوای شما را در معرض دید کاربران بیشتری قرار می‌دهند و افراد بیشتری را جذب خواهید کرد.

ویرال شدن در اینستاگرام به چه معناست؟

نرخ تعامل یک محتوای وایرال خیلی بیشتر از یک پست معمولی است بنابراین می‌توان گفت محتوا‌های محبوب در صفحه اکسپلور اینستاگرام هزاران لایک و کامنت دریافت می‌کنند که محتوای وایرال نامیده می‌شوند. محتوای ویرال یعنی محتوایی که به سرعت پخش شده و بازدید و بازخورد خیلی خوبی دریافت می‌کند.  الگوریتم اینستاگرام و مخاطبان به شما می‌گویند که چه زمانی با پست خود به طلا رسیده اید.

بیش از نیمی از پست‌های وایرال در اینستاگرام هزاران کامنت و میلیون‌ها لایک و بازدید دریافت می‌کنند. یکی از شرایط وایرال شدن در اینستاگرام دریافت حداقل ۱۰۰ لایک و کامنت است.  

در ادامه ویژگی‌های یک پست وایرال در اینستاگرام را بیان می‌کنیم:

- بیشترین لایک، بازدید و اشتراک گذاری پست شما
- بیشترین کامنت و ذخیره شدن نسبت به پست‌های دیگر در فید شما
- محتوای شما بیشتر از قبل تعامل دریافت می‌کند.
- حتی پس از ارسال و پست کردن آن نیز تعاملات و بازخورد‌ها ادامه داشته باشد؛ 

بنابراین بهتر است بگوییم محتوای وایرال در اینستاگرام به پست‌هایی اشاره دارد که بیشترین لایک و اشتراک گذاری را توسط تعداد زیادی مخاطب دریافت کرده باشد. این محتوا می‌تواند هرچیزی شامل ویدئو، تصاویر، استوری‌ها و انواع دیگر محتوای بصری باشد. این محتوا‌ها معمولا محتوایی طنز یا سرگرم کننده هستند، اما می‌تواند در عین حال آموزنده نیز باشند. چون اغلب این نوع محتوا‌ها به اشتراک گذاشته می‌شوند پتانسیل این را دارند که به مخاطبان بیشتری نمایش داده شوند و تعامل بیشتری برقرار کنند.

۷  تیکنیک آسان برای موفقیت در اینستاگرام

محتوای وایرال در اینستاگرام به پست‌هایی اشاره دارد که بیشترین لایک و اشتراک گذاری را توسط تعداد زیادی مخاطب دریافت کرده باشد. این محتوا می‌تواند هرچیزی شامل ویدئو، تصاویر، استوری‌ها و انواع دیگر محتوای بصری باشد. این محتوا‌ها معمولا محتوایی طنز یا سرگرم کننده هستند، اما می‌تواند در عین حال آموزنده نیز باشند. چون اغلب این نوع محتوا‌ها به اشتراک گذاشته می‌شوند پتانسیل این را دارند که به مخاطبان بیشتری نمایش داده شوند و تعامل بیشتری برقرار کنند.

از هشتگ‌ها برای وایرال شدن در اینستاگرام استفاده کنید

هشتگ‌ها بهترین راه برای دیده شدن محتوای شما در اینستاگرام هستند. آن‌ها می‌توانند به محتوای شما برای دیده شدن، برند شدن و حتی وایرال شدن کمک کنند. اما چگونه مطمئن می‌شوید هشتگ‌های که استفاده می‌کنید موثرند و تعامل و بازخوردی که به دنبال آن هستید را به شما می‌دهند؟

با بررسی و استراتژی دقیق هشتگ‌ها می‌توانند یک ابزار قدرتمند برای کمک به رشد و دیده شدن شما در اینستاگرام باشند. از پیدا کردن مناسب‌ترین هشتگ‌ها برای پست‌ها و استوری‌های شما تا شناسایی هشتگ‌هایی که بهترین عملکرد را دارند؛ ابزار HashtagMark به شما نشان خواهد داد که هشتگ‌ها چطور می‌توانند محتوای شما را از گمنامی به شهرت در کمترین زمان ممکن برسانند.

یک کار ساده که می‌توانید انجام دهید: برند خود را با استفاده از هشتگ‌های برند به دیگران معرفی کنید. اگر از این هشتگ‌ها برای معرفی محصولات خود، انتشار اخبار راه اندازی برند خود یا برای ایجاد انگیزه در آن‌ها استفاده کنید، دنبال کنندگان یا فالوور‌های تان متوجه آن‌ها خواهند شد.

تولید محتوا و پست خاص و منحصربفرد برای وایرال شدن در اینستاگرام

وایرال شدن رویایی است که بیشتر تولیدکنندگان محتوا دارند. فرصت‌های بسیاری را ایجاد می‌کنند و کمک می‌کند تا برند شما رشد کند. اما تولید محتوا‌هایی که ویرال شود کار آسانی نیست!

شما به اتاق فکر و خلاقیت نیاز دارید پست‌هایی ایجاد کنید که به حد کافی خاص و چشمگیر باشند تا توجه مخاطب را جذب کند. همچنین سن، حنسیت، شغل و علاقه مندی‌های مخاطبان هدف شما می‌تواند کمک کند تا تصمیم بگیرید که کدام نوع پست می‌تواند تاثیرگذار باشد.

استفاده از اینفلوئنسر‌ها برای وایرال شدن در اینستاگرام

کار با اینفلوئنسر‌ها که تعاملات و فالوور‌های زیادی دارند می‌تواند به شما برای دریافت حجم زیادی بازخورد برای پست هایتان کمک کند. محصولات و خدمات شما می‌تواند توسط اینفلوئنسر‌ها حمایت شود. فالوور‌ها و دنبال کنندگان آن‌ها می‌توانند شما را فالو و پست هایتان را لایک، کامنت و به اشتراک بگذارند.

تعداد کمی از اینفلوئنسر‌هایی که با مخاطب هدف کسب و کار شما مرتبط هستند را شناسایی کنید.

اگر می‌خواهید پست هایتان دقیق‌تر و هدفمندتر باشند، با نانو اینفلوئنسر‌ها همکاری کنید. با وجود اینکه فالوور‌های کمتری دارند، اما ممکن است ارتباط و تعامل قوی تری را با جامعه خود داشته باشند، بنابراین برند شما نیز ارتباط و تعامل بیشتری دریافت خواهد کرد.

مزیت کار کردن با اینفلوئنسر این است که لازم نیست خیلی سخت کار کنید تا توجه مردم را جلب کنید و همچنین مخاطبانی را بدست می‌اورید که علاقه‌مند به خواندن محتوای شماهستند. برای برقراری ارتباط قوی با اینفلونسر زمان بگذارید. یک اینفلوئنسر عالی بهتر از ۳ اینفلوئنسر خوب است. کیفیت مهم از کمیت است.

بررسی آنچه در گذشته برای وایرال شدن در اینستاگرام مهم بوده است

توسعه یک محتوای ویرال می‌تواند با بررسی و تجزیه تحلیل آسان‌تر شود؛ و اگر شما برای دانستن نتیجه آن مشتاق هستید باید بگوییم یک شانس بزرگ برای موفقیت است.

آنالیز و بررسی تعاملات و رشد فالوور‌ها با آنالیزور یا تحلیلگر داخلی اینستاگرام. با نگاهی به عملکردتان در گذشته و کار‌هایی که انجام دادید و در افزایش نرخ تعاملات موثر بوده است نوع پست یا استوری که برای مخاطبانتان جذاب و موثر بودند را شناسایی کنید.

استفاده از ریلز اینستاگرام برای وایرال شدن

ریلز ویدئو‌های کوتاه به همراه موزیک که شبیه ویدئو‌های تیک تاک هستند. فراموش نکنید که اگر میخواهید در اینستاگرام وایرال شوید از ریلز‌ها استفاده کنید. از آنجا که ریلز قابلیت جدیدی است، اینستاگرام تمرکز زیادی برای افزایش تعاملات با ریلز دارد. ریلز‌هایی با موزیک‌های ترند برای محصولات خود بسازید. مطمئن شوید که ریلزی ایجاد می‌کنید منحصربفرد و با کیفیت بالا باشد.

 

نمایش شخصیت خود در استوری‌ها برای وایرال شدن در ایسنتاگرام

تمرکز بر روی نمایش شخصیت خود روشی عالی برای افزایش تعامل در اینستاگرام است. گفتن داستان شخصی، پرسیدن سوال و نشان دادن چهره، استوری‌ها را به رسانه‌ای عالی برای چت و گفتگو تبدیل می‌کند. اگر یک برند هستید، مهم است که گاهی اوقات چهره خود را نشان دهید، این می‌تواند به شما کمک کند تا با مخاطبان خود ارتباط بیشتری برقرار کنید.

مهم است که به دنبال کنندگان خود نشان دهید که چیزی بیشتر از یک لوگو هستید.

با فالوور‌های خود ارتباط برقرار کنید تا در اینستاگرام وایرال شوید

داشتن یک اپلیکیشن فعال و درگیر شدن با پروفایل‌های دیگر روش خوبی است و وقت شما را تلف نمی‌کند! اما مراقب باشید، زیرا درج نظر و کامنت در چندین اکانت یا پروفایل اسپم به نظر می‌رسد، اما عدد خاصی برای محدودین درج کامنت وجود ندارد. مثلا بگوییم لطفا اگر از مطالب لذت بردید نظر خود را کامنت کنید.

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که نظر دادن در زیر پست‌ها عالی به نظر می‌رسد، اما نظر نوشتن زیر پست‌هایی که دارای هشتگ مشابه شما هستند، تبدیل به اسپم می‌شوند! اگر زمان شما محدود است، این مورد را اولویت قرار ندهید.

مزیت وایرال شدن در اینستاگرام چیست؟

وایرال شدن در اینستاگرام یکی از بهترین روش‌های افزایش تعامل و آگاهی سازی از برند است. همچنین یک روش عالی برای مخاطب جدید و کسب درآمد از پروفایل تان می‌باشد. اما واقعا هدف از وایرال شدن چیست؟ این بستگی به هدف شما دارد.

برای مثال اگر یک اینفلوئنسر هستید وایرال شدن یعنی فرصت‌های بالقوه برای اسپانسر شدن و همکاری برای حمایت از پست‌های دیگران. یا اگر یک کسب و کار هستید وایرال شدن یعنی افزایش فروش و ایجاد روش‌های فروش و بازاریابی جدید. به طور خلاصه مزیت وایرال شدن در اینستاگرام یعنی جلب توجه تعداد زیادی مخاطب برای رسیدن به اهدافی که برای کسب و کارتان در نظر گرفتید.

در آخر

اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر یک پلتفرم قدرتمند برای بازاریابان و اینفلوئنسر‌ها برای دسترسی به مخاطبان گسترده است.  وایرال شدن در اینستاگرام‌ می‌تواند روشی عالی برای افزایش دیده شدن برند و افزایش تعامل با محتوای آن‌ها باشد.

ما نمی‌توانیم تضمین کنیم که وایرال یا ترند می‌شوی. وایرال شدن کار آسانی نیست و اگر یک بازاریاب قول داد که می‌تواند این کار را انجام دهد، می‌توانید آن را اجرا کنید. با این حال امکان دارد که محتوایی ایجاد کرد تا واقعاً اعتیاد آور و جذاب باشد و بتواند افراد را جذب کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اینستاگرام هشتگ
ارسال نظر