صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۲ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
همزمان با ماه مبارک رمضان انجام شد؛

تجلیل از ۴۷ فعال برتر قرآنی در دانشگاه آزاد شهرکرد

همزمان با ماه مبارک رمضان ۲۷ روزه اولی و ۴۷ استاد، کارمند و دانشجوی برتر قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تجلیل شدند.
کد خبر : 842742

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از شهرکرد، همزمان با ماه مبارک رمضان، مراسم جشنی با عنوان «سحرخیزان کوچک»، ویژه روزه اولی‌ها و تجلیل از برترین‌های بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری کتبی و شفاهی قرآن و عترت (ع) دردانشگاه آزاد شهرکرد برگزار و از ۲۷ نفر از فرزندان دختر و پسر روزه‌دار کارکنان و استادان که به سن تکلیف رسیده و یا قبل از سن تکلیف که برای اولین بار روزه می‌گرفتند و از ۴۷ نفر از استادان، کارکنان و دانشجویان برتر قرآنی توسط هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی تجلیل شدند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم با تبریک به دختر و پسر‌هایی که برای اولین بار موفق شدند مهمان خداوند شوند؛ اظهار کرد: بچه‌ها باید یاد بگیرند که هر انسانی مسئولیت اجتماعی دارد و چه فرصتی بهتر از این ماه آسمانی که بتوان در آن با خداوند متعال ارتباط گرفت و راز و نیاز کرد.

حجت‌الاسلام رضا قاسمی‌نژاد افزود: ماه رمضان بهترین و زیباترین فرصت برای تشویق فرزندان به دین و دینداری است و روزه گرفتن در این ماه می‌تواند با تربیت دینی تجربه معنوی شیرینی برای فرزندان به‌ویژه روزه اولی‌ها به دنبال داشته باشد. برای دختر و پسر‌هایی که امسال برای اولین بار روزه می‌گیرند، تحمل گرسنگی و تشنگی ممکن بوده سخت به نظر برسد؛ اما راز و نیاز و ارتباط با خداوند و بهره‌گیری از الطاف الهی شوق روزه را زیاد می‌کند.

به گزارش آنا، در این مراسم از ۱۰ استاد، هفت کارمند و ۳۰ دانشجو که در بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری کتبی و شفاهی قرآن و عترت (ع) با موضوع ترجمه و تفسیر، آشنایی با معارف نهج‌البلاغه، سبک زندگی اسلامی، پرسمان معارفی، احکام، سیره معصومین (ع)، حفظ و مفاهیم قرآن کریم، حفظ و ترجمه احادیث، حفظ قرآن، قرائت به روش ترتیل و تحقیق و اذان حائز رتبه‌های برتر شدند، با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر