صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۳۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
برای کسب موفقیت تجاری؛

نقش مدیران توسعه کسب‌وکار در موفقیت یک سازمان چیست؟

مدیران توسعه کسب‌وکار با ارزیابی عملکرد فروش فعلی شرکت و شناسایی راه‌های رشد می‌تواند نقش مهمی در موفقیت تجاری یک سازمان ایفا کند.
کد خبر : 842644

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، توسعه‌دهندگان در یک شرکت علاقه‌مند به ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان هستند. آن‌ها برای انجام این عمل به سمت حرفه‌ای خاص در توسعه کسب‌وکار تمایل پیدا می‌کنند. مدیریت عالی یکی از حرفه‌های مهم برای توسعه‌دهندگان محسوب می‌شود و نقش بسیار مهمی در موفقیت یک سازمان دارد. در این گزارش به نقش مدیران توسعه کسب‌وکار در یک سازمان اشاره می‌شود.

مدیران توسعه کسب‌وکار باید در انجام وظایف خود تخصص لازم را کسب کنند. متخصصان سرنخ‌های جدید فروش را در شرکت تولید، درباره قیمت‌گذاری مشتری مذاکره و درآمد فروش را پیش‌بینی می‌کنند. حمایت از مسئولیت‌های مدیر توسعه کسب‌وکار می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا به حداکثر سود خود برسند.

مدیران توسعه کسب‌وکار عملکرد فروش فعلی شرکت را ارزیابی می‌کند و راه‌های رشد و توسعه سازمان را شناسایی می‌کند. در نهایت، حرفه مدیریت یک انتخاب ایده‌آل برای افراد هدف‌گرا و کمیسیون‌محور است. دانشجویان برای کسب شغل و توسعه کسب‌وکار باید از دانش و مهارت‌های لازم خود استفاده کنند تا بتوانند به یک موفقیت تجاری برسند. کسب مدارک پیشرفته در مدیریت و رهبری، می‌تواند فارغ التحصیلان را برای جایگاه مدیر توسعه کسب‌وکار در زمینه‌های مختلف آماده کند.

**مدیران توسعه کسب‌وکار چه می‌کنند؟

مسئولیت‌های مدیر توسعه کسب‌وکار امکان دارد در صنعت متفاوت باشد، اما بسیاری از وظایف روزانه یکسان هستند. برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: ۱. تعیین اهداف و برنامه‌ریزی برای رشد کسب‌وکار و درآمد ۲. تحقیق، برنامه ریزی و اجرای طرح‌های جدید بازار هدف ۳. تحقیق درباره حساب‌های آینده‌نگر در بازار‌های هدف ۴. دنبال کردن سرنخ‌ها و حرکت آن‌ها در چرخه فروش ۵. ارائه پیشنهادات برای مشتریان احتمالی ۶. تعیین اهداف برای تیم توسعه کسب‌وکار و توسعه استراتژی برای رسیدن به آن اهداف ۷. آموزش کارکنان توسعه کسب‌وکار ۸. شرکت در کنفرانس‌ها و رویداد‌های صنعتی

**مهارت‌های اساسی برای مدیران توسعه کسب‌وکار

مدیران مشتاق توسعه کسب‌وکار برای رسیدن به موفقیت باید انواع مهارت‌های سخت و نرم را کسب کنند. مهارت‌های سخت به توانایی توسعه‌دهندگان در مهارت‌های فنی و تخصصی، اما مهارت‌های نرم به مهارت‌های ارتباطی، سازمانی و مدیریت زمان اطلاق می‌شود.

مدیران توسعه کسب‌وکار باید قابلیت این را داشته باشند که با مشتریان در تمامی زمینه‌ها و سطوح تحصیلی ارتباط برقرار کنند. مهارت‌های ارتباطی نوشتاری و کلامی توسعه‌یافته برای متخصصانی که در این زمینه کار می‌کنند الزامی است.

افرادی که این مسیر شغلی را انتخاب می‌کنند، باید با مشتریان متعدد، جلسات داخل و خارج از محل راحت باشند و از فرصت‌های پیش‌آمده بهترین بهره را ببرند. توسعه‌دهندگان سازماندهی‌شده برای مدیریت بسیاری از بخش‌های کار، حفظ پیشنهادات مشتری و سایر وظایف در مسیر درست بسیار مناسب هستند. از دیگر مهارت‌های مهم برای یک مدیر کارآمد، مدیریت زمان است. در واقع، یک مدیر باید بداند که چگونه زمان خود را اولویت‌بندی کند.

انتهای پیام/۳۰۰۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر