صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۶ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
در ضیافت افطاری با دانشجویان مطرح شد؛

افزایش ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی در دستور کار دانشگاه آزاد هرمزگان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از توسعه و افزایش ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه در سال جدید خبر داد.
کد خبر : 842560

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از بندرعباس، محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در ضیافت افطاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با دانشجویان از توسعه و افزایش ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی هرمزگان خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی تا ۱۰۰ در صد افزایش داشت و با توجه به تقاضای بالا به دنبال توسعه خوابگاه برای بالابردن ظرفیت هستیم.

وی با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان، این ماه را ماه خودسازی، خودشناسی و خداشناسی عنوان کرد و افزود: این ماه فرصتی نیکو برای تقویت بنیه دینی و استحکام بخشیدن به باور‌ها و آموزه‌های دینی در کنار خودشناسی و خداشناسی است. دانشگاه محل کسب علم و دانش در کنار یادگیری مهارت و تخصص برای حرکت به سمت کارآفرینی و تولید فناوری بوده و حرکت دانشگاه به سمت دانشگاه‌های نسل جدید، نیازمند دانشجویان پژوهش محور و کارآفرین است که شما دانشجویان باید با انتخاب هدف متعالی و استراتژی راهبردی به این مهم دست یابید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان استفاده صحیح و مطلوب از امکانات و تجهیزات دانشگاهی را نشان فرهنگ بالای دانشجویان عنوان کرد و خطاب به آنان ادامه داد: همه تجهیزات و امکانات موجود، حاصل هزینه‌هایی است که از شهریه دانشجویان برای خرید لوازم و تجهیزات برداشت‌شده و خوابگاه نیز به‌عنوان خانه و مأوای شماست و باید با برنامه‌ریزی صحیح و حفظ نظم و نظافت در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.

**دانشجویان پرچم‌دار برنامه‌های دینی و فرهنگی هستند

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان هرمزگان نیز بهره‌گیری از روز‌های پیش روی ماه رمضان را یک فرصت طلایی خواند و گفت: ماه رمضان به‌عنوان ماه مهمانی خدا، ماه خودسازی و ماه نزول و بهار قرآن است که باید فرصت را مغتنم شمارید و از برکات و ثواب این ماه بی‌نظیر بهره‌های لازم را ببرید.

حجت‌الاسلام اسماعیل پاک‌نژاد، دانشجویان را پرچم‌دار برنامه‌های دینی و فرهنگی خواند و بیان کرد: جوانان دانشجو باید با تأسی از ائمه اطهار(ع) و حرکت در مسیر آرمان‌های امام راحل و انقلاب، در تمدن سازی نوین اسلامی پیشگام و راهرو باشند. دانشگاه جایگاه رشد و گسترش اندیشه‌های انسانی و اسلامی بوده و تعلیم و تربیت دو مقوله به هم پیوسته هستند که باید دانشجویان به آن عنایت داشته باشند، زیرا تعهد بدون علم و علم بدون تعهد هر دو آفتی است که می‌تواند انسان را به فساد و زوال بکشاند و از انسان متعهد عالم به یک انسان لاابالی جاهل تنزل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر