صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۹ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
از صبح امروز تا ۷ اردیبهشت انجام می‌شود؛

آغاز فروش اموال منقول تملیکی به صورت مزایده الکترونیکی

سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: در نظر دارد کالا‌های تحت اختیار خود را با بهره‌گیری از سامانه مزایده الکترونیک دولت به‌صورت اینترنتی از صبح امروز تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۷ اردیبهشت به فروش برساند.
کد خبر : 842443

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: این سازمان در نظر دارد کالا‌های تحت اختیار خود را با بهره‌گیری از سامانه مزایده الکترونیک دولت به‌صورت اینترنتی در مزایده ۲۶۷ به فروش برساند.

بنابراین گزارش، متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸ سه‌شنبه مورخ ۲۹ فروردین تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۷ اردیبهشت برای دریافت اطلاعات فهرست کالاها، شرایط مزایده و همچنین ارایه پیشنهاد به وب‌گاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه کنند.

با توجه به آنکه مزایده به‌صورت اینترنتی برگزار می‌شود، رعایت موارد ذیل الزامی است:

۱. شرکت‌کنندگان در مزایده باید برای ثبت‌نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسنادرسمی در سراسر کشور مراجعه کنند

۲. بـرگزاری مزایـده صرفاً از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنـهاد قیمت از ایـن طـریق انـجام می‌پذیرد، بنابراین تمام شرکت کنندگان در مزایده می‌توانند از تاریخ فوق به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند

۳. ثبت پشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۷ اردیبهشت امکان پذیر است

۴. داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت برای متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است

۵. اطلاعات ریز اقلام ارائه شده در مزایده به آدرس اینترنتی فوق قابل رؤیت برای متقاضیان است

۶. بازدید از کالا‌های مطرح شده، در همه روزهای هفته از ساعت ۸ تا ۱۴ امکان‌پذیر خواهد بود

۷. پیشنهاد می‌شود با توجه به تنوع کالا‌های مطرح در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از کالای مورد نظر بازدید به عمل آید

۸. پیشنهاد‌های ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت ۱۴ سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز برندگان مزایده اعلام می‌شوند

۹. شرکت‌کنندگان در مزایده در صورت ثبت پیشنهاد و درخواست انصراف، می‌توانند صرفا گزینه انصراف در سیستم را تا ساعت ۱۰ شنبه ۹ اردیبهشت انتخاب و ثبت کنند

توجه: لازم به توضیح است اعلام انصراف به صورت سیستمی بوده و بدون مراجعه به ادارات استان، با انتخاب گزینه انصراف، ثبت درخواست انصراف امکان‌پذیر است.

۱۰. متقـاضیان می‌توانند برای دریـافت اطلاعات بیشتر به منـظور شرکت در مزایده الکترونیک و رؤیت شماره تلفن و آدرس مدیریت‌های استانی به نشانی www.tamliki.ir مراجعه کنند

متقاضیان در صورت تمایل به ارائه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت می‌توانند با سیستم ارتباط گویای سازمان به شماره تلفن ۲۷۶۵۲۱۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر