صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۰۰ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
رئیس جمعیت هلال‌احمر در گفتگو با آنا خبر داد؛

تقاضای برخی کشورهای خارجی برای خرید اقلام تولیدی نساجی هلال‌احمر

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: کیفیت محصولات تولیدی کارخانجات نساجی مرتبط با هلال‌احمر مثل پتو، چادر و ... هم اکنون به قدری افزایش داشته است که برخی کشورهای همسایه و دیگر کشورهای خارجی متقاضی خرید آن‌ها هستند.
کد خبر : 841628

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: شرکت نساجی هلال‌احمر ایران یکی از زیرمحموعه‌های جمعیت هلال احمر است که در زمینه تولید انواع چادر امدادی، مسافرتی و کمپینگ، پتو، انواع البسه و اقلام مرتبط مشغول به فعالیت است.

وی در تشریح کیفیت تولیدات در کارخانه‌های نساجی زیر مجموعه هلال‌احمر اضافه کرد: نوع کیفیت محصولاتی که در حال حاضر تولید می شوند نسبت به گذشته بسیار بهتر شده و ارتقاء کیفیت این محصولات  بهبود خوبی داشته است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به کیفیت محصولات تولیدی کارخانجات نساجی مرتبط با هلال‌احمر، برخی کشورهای همسایه و دیگر کشورهای خارجی متقاضی خرید آن‌ها هستند.

کولیوند در ادامه تصریح کرد: در جریان زلزله‌ای که متاسفانه در کشور ترکیه به وقوع پیوست، تعدادی تخته چادر و پتوی تولید داخلی کارخانجات نساجی هلال‌احمر ایران در اختیار زلزله‌زدگان قرار گرفت و ترکیه برای تکمیل نیاز مردم زلزله زده سفارش تعدادی تخته چادر و پتو به ما داد.

وی اضافه کرد: در جریان وقوع سیل کشور پاکستان نیز مسئولان هلال‌احمر این کشور متقاضی خرید چادر و پتو از کارخانجات نساجی هلال احمر ایران بودند و علاوه بر پاکستان سفارشاتی را برای تولید پتو و چادر از دیگر کشورها دریافت کردیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد: با تغییر مدیریتی که در دوره فعلی در کارخانجات نساجی هلال احمر انجام شد هم کیفیت محصولات را ارتقاء دادیم و هم بر افزایش میزان محصولات تولیدی اهتمام خواهیم داشت.

کولیوند در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است مثل مدیریت دوره قبل در کارخانجات نساجی اجناس چینی بی‌کیفیت به کشور وارد و با برچسب تولید ایران عرضه شود یا خیر، یادآور شد: دیگر امکان تکرار چنین اتفاقاتی در کارخانجات نساجی زیر مجموعه هلال‌احمر وجود ندارد و بر این مسئله با دقت نظارت می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر