صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵

چهلمین شماره از فصل‌نامه بوم‌شناسی گیاهان زراعی واحد میانه منتشر شد

چهلمین شماره فصل‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با عنوان «بوم‌شناسی گیاهان زارعی» منتشر شد.
کد خبر : 84162

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فصل‌نامه علمی – پژوهشی این واحد دانشگاهی با عنوان بوم شناسی گیاهان زراعی (دانش نوین کشاورزی پایدار سابق) دارای تأییدیه درجه علمی – پژوهشی مصوبات کمیسیون بررسی و تأیید مجلات علمی دانشگاه آزاد اسلامی است.


در این فصل‌نامه، آخرین یافته‌های حاصل از پژوهش های علمی بنیادی و کاربردی پژوهشگران داخل و خارج کشور توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در اواخر هر فصل به صورت چاپی و الکترونیکی منتشر می‌شود.


در این مجله موضوعات و مقالات مرتبط در این زمینه همچون واکنش ارقام مختلف لوبیا سفید تحت شرایط تنش خشکی در منطقه میانه، خصوصیات زراعی و عملکرد ارقام و لاین های امیدبخش برنج هیبرید، اثر مقادیر مختلف پتاسیم و منگنز بر خصوصیات و عملکرد کمی و کیفی چغندرقند در شمال خوزستان، خصوصیات جوانه زنی بذر گیاه دارویی قدومه تحت تأثیر تیمارهای مختلف شکست خواب، اثر تاریح کاشت و تنش خشکی بر صفات کمی و کیفی آفتابگردان در منطقه زهک سیستان، بهبود جوانه زنی، رشد اولیه و شاخص های دارویی بارهنگ سرنیزه ای با پیش تیمار فیزیکی بذر، اثر اسانس زیره سبز، اسیدیته، سطح تلقیح و دمای نگهداری بر رشد باکتری و اثر سطوح مختلف ورمی کمپوست بر صفات مورفولوژیک و اجزای عملکرد گیاه دارویی پنیرک به چاپ رسیده است.


انواع مقالات قابل پذیرش در این مجله شامل مقالات تحقیقی، یادداشت های کوتاه و مقالات مروری هست و مقاله باید برای اولین بار به زبان فارسی و یا انگلیسی ارایه شده و همزمان جهت چاپ به سایر مجلات ارسال نشده باشد و این محدودیت ها شامل خلاصه مقالات چاپ شده در کنگره ها، کنفرانس ها، سمپوزیوم ها و سمینارها نمی‌شود.


این فصل نامه در پایگاه های اطلاعاتی کب اینترنشنال، مرکز استنادی جهان اسلام، پایگاه اطلاعات علمی جهاد کشاورزی و بانک اطلاعات نشریات کشور نمایه شده است.


مدیر مسئول، سردبیر و مدیر داخلی مجله به ترتیب دکتر سلیمان جمشیدی، پروفسور حمداله کاظمی و دکتر علی فرامرزی هستند.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد میانه
ارسال نظر